Aktywne Wpisy
![SocialM_Center](https://wykop.pl/cdn/c3397992/SocialM_Center_UARrgdLAri,q60.jpg)
SocialM_Center +172
Piękne to było wystąpienie. Nie zapomnę go nigdy. A czego sobie życzę? Jeszcze lepszego wystąpienia Pana Grzegorza Brauna. Dzień dobry wszystkim i szczęść Boże.
#dziendobry #konfederacja #polska #braun #bekazlewactwa #polityka
#dziendobry #konfederacja #polska #braun #bekazlewactwa #polityka
![SocialM_Center - Piękne to było wystąpienie. Nie zapomnę go nigdy. A czego sobie życz...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/8dac3e4fa6c416dd5de5cab7f6e52f70a76181c2d170e87630039e9f759a4921,w150h100.jpg)
YoloBolo +80
![YoloBolo - #lewandowski #lewandowska #heheszki
Pan magister i jego pOlka xD](https://wykop.pl/cdn/c3201142/0cc200fd3343c3bfd4d47fb362bbf1978330c864c710aa8dfc385894361bd22c,w150.jpg)
źródło: temp_file459721996568650845
Pobierz
Albo ktos kto ma namiary na takowego kogos?
Bo musze przyznac iz mimo to ze jestem dosc cierpliwym czlowiekiem to zaraz sie odpale. A tego ani ja bym nie chcial, ani nie chcial by tego koles z obslugi technicznej do ktorego napisze (choc wiem ze to nie jego wina).
Wiec jakby cos ktos to feel free :P
#pcmasterrace
Zastosowalem wszystkie jego rady. Nie wiem tylko jak to sie stalo ze trafilem na anglojezyczna pomoc. Ale komunikacja byla ok.
Ale jest taki gnoj ze sprzetem ze napisalem mu ze prosze o przekierowanie mojej sprawy do polskojezyczej pomocy bo "english is not my native language and I want to avoid any misteakes" i zeby nie odbieral personalnie bo kontakt z nim byl
I wpada BSOD. Nawet kilka razy w ciagu godziny.
"Twoje urzadzenie napotkalo problem i musi byc uruchomione ponownie"
nigdy nie zdaze
źródło: image
Pobierz@cysiekw: A ja mowie ze o tym wiem. natomiast serwis mowi "naprawilismy" A jak widac nie do konca.
Poprzedni moj lapek to tez byl acer. Zero problemow (poza zawiasami co jest znanym problemem) Mialem go jakies 8 lat i rewelacja.
Tutaj dali dupy. No ale ja jestem cierpliwy. Poki nie trzeba to nie chce isc na noze. Mam nadzieje sie dogadac. No ale z kolesiem z UK to sie nie dogadam
Wyslalem i niby naprawili. A tu dalej dupa. Wiec mail i ponowna wysylka. I odpowiedz:
"niestety usterki nie da sie naprawic a nie mamy juz tego modelu. Wiec wysylamy panu model wyzej"
No tak se pomyslalem... "no trudno... niech bedzie" :PP
mam nadzieje ze tym razem tez
Może zareklamuj go, niech oddają kasę a w międzyczasie kup innego na raty czy coś?
Po błędzie obstawiam #!$%@?ą pamięć, ale skoro dopiero co kupiony to niech #!$%@? coś z tym zrobią. #!$%@? akcja.
chyba, że na firmę - to peszek
@Nupharizar: Chce im przedstawic 3 opcje. Jako ze to drugi raz ta sama awaria w nieco ponad pol roku to mam zamiar zaproponowac:
1-niech oddadza kase i sie nie znamy
2-kurier przywozi INNEGO lapka a tego dostaje - ja tego egzemplarza nie chce widziec na oczy wiecej
3-proponuja mi jakis lepszy model. Jadoplacamz oczywiscie odpowiednim rabatem w ramach rekompensaty. Kurier przywozi i dostaje
Plus, to nie oni są od wybierania tylko Ty, oni są od odpowiadania.