Wpis z mikrobloga

#acer ktos z oblugi technicznej na sali?
Albo ktos kto ma namiary na takowego kogos?
Bo musze przyznac iz mimo to ze jestem dosc cierpliwym czlowiekiem to zaraz sie odpale. A tego ani ja bym nie chcial, ani nie chcial by tego koles z obslugi technicznej do ktorego napisze (choc wiem ze to nie jego wina).

Wiec jakby cos ktos to feel free :P

#pcmasterrace
  • 17
  • Odpowiedz
  • 0
@cysiekw: Pisalem z kolesiem. I zlego slowa nie moge powiedziec. Koles odpowiadal na maila <24h.

Zastosowalem wszystkie jego rady. Nie wiem tylko jak to sie stalo ze trafilem na anglojezyczna pomoc. Ale komunikacja byla ok.

Ale jest taki gnoj ze sprzetem ze napisalem mu ze prosze o przekierowanie mojej sprawy do polskojezyczej pomocy bo "english is not my native language and I want to avoid any misteakes" i zeby nie odbieral personalnie bo kontakt z nim byl
  • Odpowiedz
  • 0
@kidi1: Scroluje se wykop a w innej zakladce leci stream tvn24 - zadne obciazenie jak na taka maszyne.
I wpada BSOD. Nawet kilka razy w ciagu godziny.

"Twoje urzadzenie napotkalo problem i musi byc uruchomione ponownie"

nigdy nie zdaze
gorzki99 - @kidi1: Scroluje se wykop a w innej zakladce leci stream tvn24 - zadne obc...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0
@kidi1: ja nie chce walczyc. Ja wole sie dogadac. ja sobie zdaje sprawe ze to tylko sprzet. A kazdy sprzet moze sie zepsuc.

Poprzedni moj lapek to tez byl acer. Zero problemow (poza zawiasami co jest znanym problemem) Mialem go jakies 8 lat i rewelacja.

Tutaj dali dupy. No ale ja jestem cierpliwy. Poki nie trzeba to nie chce isc na noze. Mam nadzieje sie dogadac. No ale z kolesiem z UK to sie nie dogadam
  • Odpowiedz
  • 0
@kidi1: Dzieki. Jak wsomnialem ja che pokojowego rozwiazania. Pamietam do dzis jak mi sie karta graficzna w piecu wysypala - tez pamiec rypla.
Wyslalem i niby naprawili. A tu dalej dupa. Wiec mail i ponowna wysylka. I odpowiedz:
"niestety usterki nie da sie naprawic a nie mamy juz tego modelu. Wiec wysylamy panu model wyzej"

No tak se pomyslalem... "no trudno... niech bedzie" :PP

mam nadzieje ze tym razem tez
  • Odpowiedz
@gorzki99: #!$%@? pewnie nawet nie ruszyli lapka, bo chyba niedziałającego by nie odesłali, a tak to myślą "powiemy, ze naprawione to placebo u typa załatwi sprawę i elo".
Może zareklamuj go, niech oddają kasę a w międzyczasie kup innego na raty czy coś?
Po błędzie obstawiam #!$%@?ą pamięć, ale skoro dopiero co kupiony to niech #!$%@? coś z tym zrobią. #!$%@? akcja.
  • Odpowiedz
  • 0
niech oddają kasę a w międzyczasie kup innego na raty czy coś?


@Nupharizar: Chce im przedstawic 3 opcje. Jako ze to drugi raz ta sama awaria w nieco ponad pol roku to mam zamiar zaproponowac:
1-niech oddadza kase i sie nie znamy
2-kurier przywozi INNEGO lapka a tego dostaje - ja tego egzemplarza nie chce widziec na oczy wiecej
3-proponuja mi jakis lepszy model. Jadoplacamz oczywiscie odpowiednim rabatem w ramach rekompensaty. Kurier przywozi i dostaje
  • Odpowiedz