Wpis z mikrobloga

#elektryka #budownictwo
witam, nie znam się na elektryce a mam problem z bezpiecznikami, dlatego mam pytanie przed wezwaniem elektryka (tak by przynajmniej wiedzieć jak z gościem gadać).
Problem jest taki że bezpiecznik, jest "wybijany" podpięciem/uruchomieniem "małych" urządzeń np. domowego routera czy rumby wjeżdżającej do stacji bazowej, jednocześnie pracuje bez problemów pod obciążeniem np. 2ch kompów, czajnika.
Wczoraj w czasie burzy znikł prąd, bezpiecznik wywaliło ponowne włączenie prądu w gniazdkach nic nie było podpięte (wyłączyłem wszystko na czas burzy). Przyszło mi do głowy że może felerne gniazdka, więc wymieniłem wszystkie ale to nic nie dało, bezpiecznik uszkodzony ?
mike100 - #elektryka #budownictwo 
witam, nie znam się na elektryce a mam problem z b...

źródło: IMG20240714094506

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bezpiecznik, jest "wybijany" podpięciem/uruchomieniem "małych" urządzeń np. domowego routera czy rumby wjeżdżającej do stacji bazowej


@mike100: któres z tych urządzeń jest uszkodzone albo podłączone do uszkodzonego gniazda.
  • Odpowiedz
  • 1
któres z tych urządzeń jest uszkodzone albo podłączone do uszkodzonego gniazda.


@MistrzKowalski: gniazda zmieniłem na nowe (tak się dzieje na wszystkich gniazdach podpiętych na tym bezpieczniku) a co do urządzeń to bezpiecznik "wybiera" je sobie losowo może to być ładowarka do telefonu. Wybija w chwili podpięcia na "obwodzie" nie ma innych urządzeń
  • Odpowiedz
@mike100: A opisz dokładnie problem, czy tylko z konkretnego gniazdka wybija czy konkretne urządzenia wybijają na dowolnym gniazdku? Czy jak ten router podepniesz na gniazdku podpiętym do innego bezpiecznika to działa? Czy na tym gniazdku jak podepniesz komputer to działa?

Opcji możesz mieć kilka:
-wina bezpiecznika wymień go i zobacz czy efekt ten sam
-wina uszkodzonego kabla
  • Odpowiedz
  • 0
@lobo @wypokowy_expert