*aaaale przywalił o tę płytę, ewidentnie nie wyciągnął na takim pułapie Jakaś Mirabelka: *sugeruje, że to przez rozgrzane powietrze nad płytą lotniska nagrzaną do temperatury Dubaju o tej porze roku
Ja: hmmmm...białe strugi odrywające się od płatowca widzę na tym zdjęciu oO Oo czyżby zapowiedź dawana przez #aerodynamika ?
@cebekk ale ciekawe czy się nie mylę...czy ta biała struga nie wskazuje, że woda z atmosfery się wydzieliła gdy nastąpiło oderwanie opływu od skrzydła [czy jakoś tak |૦ઁ෴૦ઁ]
Tzn. gdyby nie manewrował wtedy tylko leciał prosto, to by tylko nagle utracił pod tyłkiem wysokość i oddalił się. Zwykle jednak samoloty tak nisko nie manewrują, i spadek w ciągu termicznym zdarza się w wyższych partiach atmosfery,
@wygolony_libek-97: Pewność mógłby mieć tylko ktoś, kto tam był. Mnie zdziwił pochylony zakręt poprzedzający feralną figurę, jakby jeszcze chciał obniżyć pułap. Jestem za teorią wysokiej temperatury, ale bardziej w kwestii oddziaływania na człowieka. Pozostaje czekać na raport, chociaż przy takim uderzeniu może być ciężko o wnioski.
@cebekk eee...tam XD w takim CSI sprzed -nastu lat to gdyby chodziło o jakieś zabójstwo w tle, to MDPD by już na jutro miało analizę zeznań świadków, obrazy, symulacje na kąkuterach z płaskim ekranem czy nawet hologramach + zwłoki sprawdzane w blasku kostnicy wraz z jego rozkładem dnia XDDD prosta zagadka:
@wygolony_libek-97: rozgrzane powietrze nad psem zdecydowanie nie pomaga, ale sądząc po trajektorii, wątpię żeby były bezpośrednią przyczyną tego zdarzenia. Samoloty codziennie lądują na rozgrzanymi pasami i wpływ tego zjawiska jest powszechnie znany. Strugi kondensacyjne przy tak ekstremalnych kątach natarcia i dużej wilgotności powietrza to też nic niezwykłego.
Jakaś Mirabelka: *sugeruje, że to przez rozgrzane powietrze nad płytą lotniska nagrzaną do temperatury Dubaju o tej porze roku
Ja: hmmmm...białe strugi odrywające się od płatowca widzę na tym zdjęciu oO Oo czyżby zapowiedź dawana przez #aerodynamika ?
#csiwykop #lotnictwo #gdansk #rozkminazdupy #samoloty
źródło: temp_file5259932839037070379
PobierzTzn. gdyby nie manewrował wtedy tylko leciał prosto, to by tylko nagle utracił pod tyłkiem wysokość i oddalił się. Zwykle jednak samoloty tak nisko nie manewrują, i spadek w ciągu termicznym zdarza się w wyższych partiach atmosfery,
źródło: ffd48bccc811c18dcf914d7dc8b6cdf2
PobierzSamoloty codziennie lądują na rozgrzanymi pasami i wpływ tego zjawiska jest powszechnie znany.
Strugi kondensacyjne przy tak ekstremalnych kątach natarcia i dużej wilgotności powietrza to też nic niezwykłego.