Wpis z mikrobloga

@Zamroczony Tu rzecznik Maca więc wyjaśniam: na przedstawionej reklamie w ramach promowania różnorodności występuje osoba cierpiąca na zespół Williamsa, dla komfortu modelki sesja została wykonana w aucie zabawce. Tym samym reklamowany produkt odpowiada 1:1 skali rzeczywistego produktu.
  • Odpowiedz
Branie reklam na poważnie świadczy o brakach w samodzielnym myśleniu


@odysjestem: czyli jak deweloper przechodzi się po mieszkaniu umeblowanym na filmie pokazuje że są w nim 3 pokoje i pokazuje że można tam zaprosić 15 ludzi i swobodnie się mieszczą a ty kupujesz to mieszkanie i okazuje się że są 3 pokoje ale mieszkanie ma 24metry a w reklamie było identyczne mieszkanie tylko miało 65 M2 to jest ok?
  • Odpowiedz
Branie reklam na poważnie świadczy o brakach w samodzielnym myśleniu


@odysjestem: Tak jest, to potwierdzi każdy wyborca PO, który samodzielnie wie, że "100 konkretów" to była tylko reklama. xD
  • Odpowiedz
wrap ma wielkość giga kebaba, większego od łba gościówy.

czyli mogę jako przedsiębiorca kłamać w reklamie bo nikt nie bierze reklam na serio? Ofc gdybym to ja sklamal to bym mial uokik na karkuxD


@Protectorx: @Zamroczony: Mc Donalds zawsze tłumaczy się w ten sposób że w reklamie burgera wszystkie składniki ze środka przesuwane są na zewnątrz, żeby było je widać, więc to nie scam. Tego wrapa babka też
  • Odpowiedz
@apo: nie zgodzę się, zgłosiłam tam ostatnio nielegalną spekulację biletów w internecie i zostało to odrzucone ze względu na niepasującą kategorię.

"Skorzystałaś z platformy służącej do informowania Urzędu o podejrzeniu zawarcia antykonkurencyjnego porozumienia lub nadużycia pozycji dominującej.
Pragniemy poinformować, że wstępna analiza zgłoszenia pozwoliła stwierdzić, że sprawa nie dotyczy tego typu naruszenia.

Jeżeli podejrzewasz, że sytuacja może stanowić naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, prosimy o kontakt z Departamentem Ochrony Zbiorowych Interesów
  • Odpowiedz