Wpis z mikrobloga

#motoryzacja ( #rozdajo dla atencji na końcu postu)

Mirki,

Planuję zakup do firmy pięciu samochodów.

Budżet ok.35-40 tys/ szt.., rocznik 2016-2017.

Fabia, Focus, Tipo lub coś podobnego (sandero raczej nie).

Potrzebuję samochodów małoawaryjnych. Oczywiście wiem, że jak dbasz, tak masz, ale:

w Cayenne I generacji tulejowanie masz jak w banku (Nilkasil);
w Insigni 4x4 ma pewno haldex się rozleci, bo ASO mówi, żeby nie zmieniać oleju;
1.2 PureTech -wiadomo.

Pytanie do Was:
Jakie samochody/silniki polecacie? Albo wręcz przeciwnie - nie polecacie, bo bez względu na wszystko będą wydatki.

Samochody będą u mnie ok. 3-4 lat, przebiegi ok. 20 tys. km rocznie. Silniki nie muszą być super ultra oszczędne, najważniejsza jest niezawodność, nie ma znaczenia diesel czy benzyn, LPG może być, ale nie ma to dla mnie znaczenia.

Nie pytam jak kupić samochód, gdzie i za ile, bo to sobie ogarnę poleasingowe, tak samo jak serwis dobry.

#rozdajo:

Oryginalna maść na ból d... szwajcarski balsam z sadła świstaka oraz bon 50zł na #pysznepl - losowanie jutro wśród plusujących.
Lupus_Management - #motoryzacja  ( #rozdajo dla atencji na końcu postu)

Mirki,

Plan...

źródło: IMG_20240710_183936140_MP

Pobierz
  • 51
  • Odpowiedz
  • 0
@Lupus_Management: 1.6 tdi albo 2.0 tdi w trasie 4.3l na 100 miasto 6-6.5 jak benzyna to w sumie w polifcie wszystko ale na ta bude z 1.4 nie schodz niżej silniki z poprawionymi wadami wiec naprawdę spoko auto, sam kupilem poleasingowo i od 90k śmigam bez żadnego wkładu finansowego
  • Odpowiedz
W każdym z wymienionych aut przy pewnym przebiegu czekają wydatki, prędzej lub później - zależnie w jakich warunkach było jeżdżone. Ale ogólnie w Skodzie Fabii są bardzo trwałe elementy, np. rozrząd bez większego problemu wytrzymuje 200 tys. km / 10 lat. A jeśli coś wymaga naprawy / wymiany, to i tak ceny części są niskie, a i robocizny także, bo wszędzie łatwo się dostać do różnych elementów i serwisować. Szczególnie bardzo mało
  • Odpowiedz