Wpis z mikrobloga

#play Ale to straszne gówno. Przeniosłem się z UPC, bo taniej, ale żałuje mocno. Przez 6 lat w upc może dwa razy zabrakło neta, a jak neta brakowało to było tv. W play wieczorami zrywa, a raz w miesiącu przez 2-3 dni kompletny brak, a jak nie ma neta to nie ma tez tv. Infolinia jedyne co potrafi to zresetowac urządzenie - bez efektu. Nie bierzcie tego gówna.
  • 1
  • Odpowiedz
  • 0
@atraxx, przykro nam z powodu występujących u Ciebie utrudnień. Zapewniamy, że zależy nam na ich jak najszybszym wyjaśnieniu, lecz niestety tutaj nie mamy takiej możliwości. Nie uwierzytelniamy tutaj danych osobowych naszych Klientów i tym samym nie mamy wglądu do konta abonenckiego. Jeśli trudności zgłaszałeś nam już wcześniej, to czy aktualnie masz zarejestrowane zgłoszenie?
  • Odpowiedz