Wpis z mikrobloga

@George_Liquor: wystarczy doprowadzić aluminium do wysokich temperatur i dużego obciążenia i tak wiele razy. Np. pałac gumę albo często gwałtownie puszczać sprzędlo stawiając motocykl na tylne koło.
Silniki chłodzone powietrzem są bardziej odporne na temperaturę do tego stopnia że zagotowanie oleju w skrzyni biegów co za tym idzie utrata chwilowa sprzęgła nie robi na nich wrażenia.
  • Odpowiedz
Ale to jest silnik chłodzony powietrzem, czyli z tego co mówisz powinien być bardziej odporny, a jednak niekoniecznie. Nie ma dedykowanego oleju w skrzyni, jest jeden silnikowy.


@George_Liquor: to zagotuje olej w skrzyni w motocyklu chłodzonym cieczą wiele razy i obserwuj co się będzie działo z silnikiem.
Olej z tego co pamiętam wrze w temperaturze 170C.
Dlatego napisałem że temperatury niszczące sprzęglo nie koniecznie szybko niszczą silnik chłodzony powietrzem.
  • Odpowiedz