Wpis z mikrobloga

Nic nie jest bardziej denerwującego niż tępa wiara ludzi, że SCT wybije tylko te stare gnijące trupy i wszyscy myślą, że jak teraz się ich autka łapią to mogą spać spokojnie.

NIE.

Co dwa lata strefa będzie coraz bardziej zaostrzona. Dzisiaj nie wpuszczają aut co mają 18 lat. (Diesle) Za dwa lata znowu zaostrzaja i myślisz sobie, że auta co wtedy skończą 18 lat to nie wjadą, ale gówno prawda bo wtedy nie wjadą auta co będą mieć 16 lat itp. Czyli po 2 latach nie wjadą auta młodsze o 4 lata. Przypominam etapem finałowym nie wpuszczą aut które będą mieć ledwo 11 lat a dzisiaj mają dopiero 3 lata (wciąż przykład diesle) czyli nowe wozy ze wszystkimi adblue, hybrydami itp.

#sct #warszawa #motoryzacja #samochody

Tutaj bardziej czytelna tabela dopuszczeń aut:
SzubiDubiDu - Nic nie jest bardziej denerwującego niż tępa wiara ludzi, że SCT wybije...

źródło: SCT2

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
@SzubiDubiDu W sumie ciekawe spostrzeżenie. Nic nie #!$%@?łeś? Powiedziałem o tym przed chwilą kobiecie, a ta na mnie spojrzała i w sumie celnie zapytała: "To co, my końmi będziemy jeździć?".
  • Odpowiedz
#!$%@? są euro 3 i euro 5. Na oficjalnych grafikach rozpisali je tak jakby weszły w 2001 i 2006 chociaż w realu weszły 2000 i 2005 ale bazuję na materiałach od SC


@SzubiDubiDu: ja mam auto z 2000r i ma w cepiku euro 3.
  • Odpowiedz
@SzubiDubiDu: jedyna nadzieja ze SCT wycofaja nim wejdzie ten absurd

Przed zeszla zima w Warszawie wszedl zakaz palenia paliwami stalymi ku mojej wielkie radosci i bylo duzo, duzo lepiej, wiec powinienem popierac SCT, ale nie czarujmy sie, niemal nic to nie da. Zreszta - moze nie bylaby potrzebna jakby stacje diagnostyczne naprawde badaly sklad spalin i na tym poziomie eliminowaly by trucicieli, niezaleznie czy maja 5 czy 25 lat
  • Odpowiedz
@DryfWiatrowZachodnich: to nie tak, że nie powinieneś faktycznie w Krakowie też powietrze się poprawiło jak pozbyliśmy się kopciuchów ale covid pokazał auta nie jeździły a kopciuchów nie było a zanieczyszczenie powietrza było większe niż podczas godzin szczytów zimą. Aut nie będzie syf będzie i tyle wmawia się nam na siłę ekologię która nam odbiera prawo do własnych aut i tyle w temacie.
  • Odpowiedz
@ChristianHorner: Dusisz się w zamkniętym pomieszczeniu, na otwartej przestrzeni nie. I jak jest zadbany 20 letni diesel to się nie dusisz. Teraz się czepiasz aut które są w ruchu i nie są w pełni sprawne, takie nie powinni jeździć po ulicach. Naprawić usterkę i dopiero wtedy.
  • Odpowiedz
@ChristianHorner: mój znajomy robił za 8000 generalkę a za miesiąc mówią, że będą SCT i wkurzony chodzi. Cóż jeden zrobi drugi nie więc takie auto nie powinno mieć przeglądu i od tyle powinni się za diagnostów brać skoro puszczają auta niesprawne. Półki co możesz wjechać euro 4 z wyciętym katem za kilka lat nowym bez kata też wjedziesz. SCT pokazuję iż tu nie ma sensu i logiki, jak wpuszczają auta
  • Odpowiedz
@ChristianHorner: o jakim elektoracie mówisz panie kochany bo nie rozumiem cię teraz a dwa, nawet auto z euro 6 może mieć wyciętego kata czy niesprawny układ wydechowy, że będzie na czarno kopcić i wjedzie na legalu. Auta na LPG palą na przykład mało i seicento zaraz do strefy nie wjedzie. A taki potężny pickup ważący dużo i palący dużo na legalu wjedzie. Ta strefa pokazuję iż nie ma nic z
Lardor - @ChristianHorner: o jakim elektoracie mówisz panie kochany bo nie rozumiem c...

źródło: Dodge-RAM-1-of-5_edited

Pobierz
  • Odpowiedz
@Lardor: rozwiązaniem jest dociśnięcie kwestii emisji spalin na badaniu technicznym, ale w przeciwieństwie SCT to nie jest kwestia samorządowa, tylko rządowa, czyli obligująca CAŁY KRAJ. a tego nie zrobisz, bo nie dojedziesz ludzi jeżdzących corsą b na wichurze - rozumiesz?
  • Odpowiedz
  • 0
@ChristianHorner sry nie ten wpis no nie dojdziesz niektórzy przechodzą przeglądy na łapówkach. Mam znajomego diagnostę to jak się spotykamy to mi opowiada co tam jeździ raz mu gość ze stacji uciekł w trakcie przeglądu
  • Odpowiedz