Wpis z mikrobloga

  • 0
@jmp_eax: W sumie te awarie są nawet spoko...bo jak nie pójdzie w twoją strone to można reklamacje złożyć i rozliczą w momencie zwiechy :) takie dodatkowe życie na automatach. Taki Savegame.
  • Odpowiedz
  • 1
@perfumowyswir: Tak. złożyłem łacznie 3 reklamacje. 2 rozpatrzone pozytywnie...co uratowało mi kapitał na dalszą gre w kasynie. Trzecią reklamacje na gruby hajs kopałem się z nimi długi czas i zbieram się do wysłania pisma do rzecznika finansowego ze skargą. Sprawa dotyczyła akcji na złocie kiedyś jak tak wywaliło złoto że nie mieli notowań. Wiadomo źle obstawione...ale brak notowań /przerwy nie pozwalały reagować kilka minut były dziury. Gość pewnie jakiś na pierwszej
  • Odpowiedz
  • 0
@FatherOfDragons: Składasz reklamacje, że nie działała platforma i nie było to tylko u Ciebie, i oczekujesz rozliczenia pozycji sprzed awarii...jak pójdzie w nie twoją strone. Nie mogłeś reagować na rynku na zmiany cen i platforma była zablokowana.
2 reklamacje mi uznali, bo duży hajs bym stracił.
  • Odpowiedz
@jmp_eax: to już bylo rok temu, na usdpln mialem pozycje, nie moglem zamknąć przez co strata mocno urosła, była awaria globalna jak przy danych, chcieli logi to im wyslałem, napisali ze nic z tego nie wynika i nie uznają reklamacji xD
  • Odpowiedz
  • 0
@moj_wykopowy_login: XTB ma api. Więc też możesz pisać co chcesz. Wiadomo, że meta ma swój język i predefiniowane akcje ale xtb możesz spokojnie oporogramowac .
XStation pod względem usability to jest praktycznie król.
Może teraz Bossa coś fajnego pokaże , bo jest już nowe UI ale póki co nie każdy ma nową wersję jeszcze
  • Odpowiedz