Wpis z mikrobloga

Czyli jednak poprzedni zwiastun to był ogromny strzał w kolano.

Internet też już widzę wyrok wydał i o fortniteowości sporo osób pisze, jakieś filmiki że to failguard... eh, czemu gracze tak płyną na fali popularnego hejtu? Okropne zjawisko.

Graficznie mi siadło, design jak w poprzednich grach (bo serio, to jest spójne, chyba że ludzie zapomnieli jak wyglądały inne części Dragon Age'a), story się pewnie jak zwykle obroni, niepokoi tylko brak prezentacji taktycznej walki, ale poczekamy i zobaczymy.

+ jak ktoś się czepia o gryfa z poprzedniego zwiastuna, to lore DA składa się też z książek. Warto zajrzeć ^^

#dragonage #gry
  • 21
  • Odpowiedz
czemu gracze tak płyną na fali popularnego hejtu


@Wink: bo dostali niedawno bardzo dobrego BG3, który pokazał, jak powinno podchodzić się do dark fantasy, a Bioware - studio, które do pewnego momentu słynęło z fantastycznych, ciężkich rpg, bardzo dobrej narracji i świetnie napisanych postaci - dowozi coś w stylistyce dark Disneya, jak to ktoś ładnie na tagu określił. Jestem giga fanką tego uniwersum, wszelkie media poboczne przeorałam wielokrotnie wielokrotnie wzdłuż i
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 1
Imho grafika jest infantylna i zdecydowanie niespójna z dotychczasowym charakterem serii, wielki krok w tył względem Inkwizycji.


@wysuszony_szkielet_kostny_czlowieka: Na gameplayu wygląda to cholernie podobnie do Inkwizycji, odstępstw od poprzednich części nie widzę. Dark Disney to był widoczny w designie pomiotów, szkieletów czy dziadka nekromanty z poprzedniego zwiastuna, ale znów, mroczne pomioty w tym kształcie, takie silly trochę, to już w II były, a dzisiaj reszty nie uświadczyliśmy.

A mrok... cóż, bez
Wink - >Imho grafika jest infantylna i zdecydowanie niespójna z dotychczasowym charak...
  • Odpowiedz
@Wink: Zgadza się, gameplay wygląda dość w porządku chociaż ja zmiany w kierunku artystycznym widzę ale ja tam pykałem głównie w Dragon Age Origins więc w głowie mam dark fantasy jak myślę o tej serii. Trailer to był strzał w kolano z "humorem", inkluzywnością i karykaturalnością/kreskówkowością postaci.
  • Odpowiedz
@Wink no cóż, będzie co będzie. Może po prostu w międzyczasie przestałam być targetem tej serii. Mam cichą nadzieję, że nadrobią ten kreskówkowy styl soczystą fabułą.

Dark Disney to był widoczny w designie pomiotów, szkieletów czy dziadka nekromanty z poprzedniego zwiastuna


@Wink: po prostu to tutaj zostawię ( ͡° ͜ʖ ͡° )*:
wysuszonyszkieletkostny_czlowieka - @Wink no cóż, będzie co będzie. Może po prostu w ...

źródło: IMG_20240611_191405

Pobierz
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
@wysuszony_szkielet_kostny_czlowieka: Skąd są te screeny po prawej, z wyjątkiem ostatniego, bo ten widziałem w tym trailerze fortniteowym? Mam wrażenie że coś mi umknęło xD

Może po prostu w międzyczasie przestałam być targetem tej serii.


Jeśli podeszła Inkwizycja, to nie widze powodu by i ta część po dzisiejszym materiale miała nie podejść.

Zgadza się, gameplay wygląda dość w porządku chociaż ja zmiany w kierunku artystycznym widzę ale ja tam pykałem głównie w
Wink - @wysuszonyszkieletkostny_czlowieka: Skąd są te screeny po prawej, z wyjątkiem ...

źródło: dragon-age-inquisition-game-of-the-year-edition-1tk3q

Pobierz
  • Odpowiedz
po prostu to tutaj zostawię ( ͡° ͜ʖ ͡° )*:


@wysuszony_szkielet_kostny_czlowieka: Trochę zła kolejność po prawej stronie ogr z genlickiem jest zamieniony.

Zmiany są, ale to rozwinięcie stylu z Inkwizycji.


@Wink: Nie, to znacznie scukierkowienie inkwizycji. Postacie i otoczenie posunięte w cieplejsze barwy i większą kreskówość. Najgorzej wypadają NPC i przeciwnicy całkowita kreskówka.
  • Odpowiedz
ale BG3 to nie jest dark fantasy tylko hero/high fantasy


@Zuben: Dragon Age wg. twórców obecnie również celuje w high fantasy, ale startowało z low/dark, a samo BW odpowiadało kiedyś za BG, stąd to porównanie. W gruncie rzeczy problem nie rozbija się o klasyfikację gatunkową, a o to jak te dwie firmy traktują swoje franczyzy i rozwijają marki. Larian potrafił zrobić naprawdę dobry tytuł po nabyciu praw do marki (i bardzo
  • Odpowiedz
@Wink: Graficznie ok, chociaż demony zjadły cały granulat neonowy dla demonów.
System walki pachnie dwójką.
Varik zwraca się do naszego backstory. Jestem ciekaw czy dostaniemy prolog, w którym nas werbuje.
  • Odpowiedz
@Wink: po dzisiejszym gejpleju zdania nie zmieniłem, nadal jest cukierkowo i neonowo. Brak taktycznego grania, brak możliwości sterowania towarzyszami, nawet ich pasków hp nie ma xd
  • Odpowiedz
@Wink: tak jak wrzuciłeś screena, okropnie te ikonki wyglądają, jak placeholdery, najbrzydsze były ikonki od podnoszenia waluty, masakra xD
  • Odpowiedz
No i po tym wjechało DA II z tym.


@Wink: nie żebym krytykował design z DAO, ale te darkspawny z DA2 wyglądają bardziej "kanonicznie" po tym jak ich przedstawili w DAO: Awakening. Że to nie są zwykłe "zombiaki", tylko ""myśląca"" rasa bazująca na zmutowanych ludziach/krasnalach/elfach/qunari
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 2
tak jak wrzuciłeś screena, okropnie te ikonki wyglądają, jak placeholdery, najbrzydsze były ikonki od podnoszenia waluty


@dracul: I właśnie podejrzewam, że to placeholdery. UI nie może być tak brzydkie. To pachnie interfejsem z mobilek.

rak taktycznego grania, brak możliwości sterowania towarzyszami


Tu właściwie to pewne nic jeszcze nie jest, a nuż się pojawi taka opcja. W sumie to taki standard drużynowego RPG przecież. A może tutaj też w stronę Mass Effecta
  • Odpowiedz