Wpis z mikrobloga

@Nofenak: Nie ma. Jest "goto waypoint", ale możesz się przenosić tylko w obrębie jednego zena. Jak na Marvinie wciśniesz alt+U, to wyświetli Ci się siatka z podpisanymi punktami. I nazwę punktu się wpisuje po "goto waypoint" i się przenosisz.

Np. w G1 "goto waypoint ocr-thorus" przeniesie Cię pod bramę zamku. "occ-barons-dance" przeniesie Cię pod ryj Gomeza. "nc-dam" w punkt na zaporze w Nowym Obozie. "ocr-hut-08" to chata Gravo. "ocr-hut-13" to chata Wrzoda. "psi-labor-in" to chata Cor Kaloma.

Siatka była robiona przez kilka osób i punkty są niespójnie nazywane. Np. jest "psi-place-01" i "nc-place01". Ten pierwszy przenosi do ogniska pod chatą świątynnej straży na bagnach, ten drugi do ogniska w Nowym Obozie, gdzie siedzi Baal
  • Odpowiedz
@jl23: o, to jak tyle wiesz, to wiesz może o co chodzi z komendą "goto pos", gdzie za każdym razem przenosi do innej lokacji (z ograniczonej puli miejsc)? dzięki!
  • Odpowiedz
@pyra_wykop: "goto position" robi dokładnie to samo, tylko trzeba wbić konkretne współrzędne. Nie korzystam z tego nigdy, bo nie chciało mi się zapamiętywać tych pozycji. "goto position x y z" - tylko że #!$%@? wie gdzie jest 0 0 0. I gdzie są kierunki. Nigdy mi się nie chciało bawić mapą.

Z Sensacji Skryptów Późnego XX Wieku - z jakiegoś powodu NPC bez rutyn przyzwane konsolą w G1 pojawiają się w zamku, a w G2 w porcie. Jak się bawisz chociażby z trollami, to one potem biegają po Starym Obozie, albo po porcie. Ale nie udało mi się nigdy zidentyfikować co to jest za waypoint, albo pozycja. Jest jakaś komenda z określaniem pozycji, ale nie pamiętam już jaka.

gdzie za każdym razem przenosi do innej lokacji (z ograniczonej puli
  • Odpowiedz
@pyra_wykop: #!$%@?, kiedyś to byli gry. Wasteland miał wbudowane makra i mogłeś sobie robić prasowanie i jednocześnie farmić itemy, leczyć kompanionów i #!$%@? wie co jeszcze. I się siadało do kompa na samo mięso xD

Zazwyczaj zaczynało się grę postaciami które nie umiały pływać i się wspinać, więc się pisało makro na naukę pływania w pierwszej lokacji i się odrabiało lekcje w tle. Tam był taki system podobny do TESa,
  • Odpowiedz
@jl23: o, super dzięki. własnie zawsze korzystałem z tego kodu żeby przenieść się do zamku/portu.

ale teraz przypomniało mi się, że #!$%@?łem. komenda o której myślałem, wysyłająca w "losowe" miejsca to było goto waypoint. przy czym zakładam, że może działać na tej samej zasadzie, którą opisałeś (że zmienna zasysała jakieś śmieci z pamięci)
  • Odpowiedz