Wpis z mikrobloga

@mszuriam: Jak rozłączył ILS, jak masz widoczny przez cały film glide slope i localizer? Wyłączył tylko autopilota i miał do tego prawo. Nie wiem w czym rzecz. Nawet tego ILS mógł sobie wyłączyć i zrobić visuala bo są do tego warunki. Nie wiem o jakich złamanych procedurach piszesz.

@stary_grat ILS to system, który pokazuje kierunek drogi startowej i prawidłową ścieżkę schodzenia. Po jego wskazaniach można prawidłowo dolecieć do progu
  • Odpowiedz
  • 0
@PositiveRate: rozłączył, leciał na visual, a zalecenia są jasne. A wskaźniki co? Miały się też wyłączyć? XD oj oj.... a taki z niego kofboj to czemu przy manewrze DO podejscia nie rozlaczył ? i ok ils a autopilot to 2 ustrojstwa
  • Odpowiedz
@mszuriam: ale jakie zalecenia? Bez CAT III i tak musisz tego autopilota wypiąć prędzej czy później xP Poza tym rodzaj podejścia i tryb autopilota to dwie różne rzeczy. Poza RVSM możesz sobie wszystko polecieć z ręki i nadal będzie to ILS po minięciu FAP.
  • Odpowiedz
  • 0
@PositiveRate: Tu Miałeś ILS I sobie go rozłączyłeś. Ja wiem, ze Możecie tak robić i tak robicie. Nie bede teraz kopał w cat itd, ale ja rozłączam dopiero na mimals 2 Dziękuję i pozdrawiam. :)
mszuriam - @PositiveRate: Tu Miałeś ILS I sobie go rozłączyłeś. Ja wiem, ze Możecie t...
  • Odpowiedz
@mszuriam: zanim zaczniesz bredzić następnym razem to się doucz, Okęcie ma ILS cat. II, który nie pozwala na wykonanie autoland i ZGODNIE Z PROCEDURAMI przyziemienie wykonuje się ręcznie bez autopilota.
  • Odpowiedz