Wpis z mikrobloga

Musi być #excel, więc nie traćcie czasu na komentarze o tym, by czegoś innego użyć pls. Ja wiem, że wy wiecie, że ja wiem, ale ma być excel.

Każdego dnia może odbywać się 0 lub wiele spotkań w N salach. Jednego dnia w każdej sali może być zero lub wiele spotkań. Sale mogą być w układzie standardowym lub niestandardowym. Sale mogą mieć przypisane 0 lub więcej usług. Informacje o salach i usługach mogą przyjść z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem lub w ostatniej chwili.

Do tej pory jest to arkusz excela z datami do końca roku i wszystkimi salami wylistowanymi. W komórce na przecięciu wiersza i kolumny Data i Sala było zaznaczane, czy w danym dniu sala jest standardowa, czy nie, a informacje o usługach są dodawane jako komentarze w tej komórce (sic!).

Jak to zrobić inaczej, wciąż w excelu, żeby łatwo mieć widok sal - czy standardowa, czy nie, a jednocześnie mieć łatwiejszy sposób na trzymanie/szukanie/dodawanie usług? Niejako mieć trójwymiarowe ;) dane w prosty sposób.
  • 2
  • Odpowiedz
@JackONeill: coraz dziwniejsze te zadania na zaliczenie dają...
Wpisuj sobie na przecięciu status sali na dany dzień, który będzie oznaczał daną kombinację usług i trója na zaliczenie wpadnie
  • Odpowiedz
  • 0
@Polinik: gdyby tylko to bylo na zaliczenie :(
Na serio tego używają z komentarzami. Pewnie zrobię ostatecznie na excelowym modelu danych i jakichś formularzach vba. Ech.
  • Odpowiedz