Wpis z mikrobloga

Cześć,
dziewczyna kupiła pozłacane kolczyki w sklepie stacjonarnym YES. Kolczyki nosiła, ale po miesiącu zaczęły czernieć.
Chciała oddać je do reklamacji, ale Pani przy kasie najpierw zasugerowała, że to nie podlega reklamacji, stwierdziła, że to pewnie przez to, że leżały w pudełku, a później, że pewnie prysnęła po nich perfumem. Sprzedawczynie przyjęła je i oddała do czyszczenia. Po tygodniu info, że kolczyki zostały wymienione/wyczyszczone i można je odebrać.
Z nowymi kolczykami to samo - tydzień minął, a materiał ciemnieje. Historia zatoczyła kółko sprzedawczyni sugeruje, że leżały w pudełku i przez to zaczęły czernieć i może je co najwyżej oddać do czyszczenia.
Czy to jest walenie ściemy, że nie można oddać ich do reklamacji w celu zwrotu środków za wadliwy towar i pogadać wołać kierownika/iść do innego salonu? Nie wiem jak wygląda polityka reklamacji w sklepach YES.

#bizuteria #yes #zakupy #pytanie #reklamacja #pytaniedoeksperta
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach