Wpis z mikrobloga

Otwarty świat i wiele klas postaci to chyba najlepsze co mogli wymyślić w tej grze, jak ktoś jest typowym dark soulsowym tryhardem to może przejść sobie fabułę po kolei bez zbędnego expienia i mieć przed sobą prawdopodobnie najtrudniejszy souls like, a jak ktoś jest bardziej niedzielnym graczem jak ja, to może sobie na spokojnie expic postać i podchodzić do bosow z większym spokojem. Oby kolejna ich gra też miała otwarty świat.
#eldenring
  • 4
  • Odpowiedz
@Arekt: open world był by dobry, gdyby nie wypełnili go reskinami bossów. Dungeony też są takie same, Tu open world jest zrobiony na #!$%@? i dlatego jest #!$%@?
  • Odpowiedz
  • 1
@KarolSpl: no pewnie sam świat mógłby być lepszy, ale sama opcja jest według mnie świetna, trzeba mieć nadzieje, że kolejna gra jak będzie miała otwarty świat to będzie już zrobiona porządniej pod tym względem.
  • Odpowiedz
@Arekt: zawsze tak będzie zrobiony, bo żadna firma nie zrobi ci na jedną grę 100 unikalnych bossów, bo po prostu się to nie opłaca. Lepiej jest to podzielić na kilka gier
  • Odpowiedz
Oby kolejna ich gra też miała otwarty świat


@Arekt: oby nie, otwarty świat w ER to nietrafiona koncepcja, wizualnie jest ładny i deklasuje inne gry, ale soulsy od From Soft to metroidvanie i praktycznie wszystkie mechaniki w grze od levelowania po ulepszanie są stworzone pod taki koncept... możliwość dotarcia na SL1 do endgejmowych lokacji nigdy nie była prostsza, ale też nigdy nie była tak bezsensowna, bo gra jest fatalnie zbalansowana i
  • Odpowiedz