Tutaj macie skutki uzależniania lotniska od jednego przewoźnika.
Na lotnisku w Modlinie w kwietniu nastąpił spadek o 27% liczby pasażerów względem poprzedniego roku. A licząc od początku roku spadek ten wynosi 15%.
Jest to skutek tego, że po podpisaniu nowej umowy Ryanair zapowiedział cięcie swojej oferty z modlińskiego lotniska. Zarazem nie zanosi się na to, aby w Modlinie w najbliższej przyszłości pojawił się nowy przewoźnik, więc wyniki lotniska będą w pełni zależne od widzimisię irlandzkiego przewoźnika.
@waro: ale Ryanair nie tnie swojej oferty bo chce komuś zrobić pod gorkę, tylko tnie ofertę, na podstawie tego gdzie kto chce latać. Jedyny wniosek jaki możesz z tego wysnuć to taki, że z Modlina ludzie nie chcą latać. A dlaczego to inna sprawa.
Podpianie umowy z jednym przewoznikiem nie ma tu zadnego znaczenia, Modlin moze sobie podpisac umowe z Wizz, pytanie dlaczego Wizz nie chce latać z Modlina?
@nomadicgoogler: Wizz nie lata z Modlina, bo szaleństwem byłoby tam konkurować z Ryanairem.
Ryanair tnie połączenia, bo IMO chce wymusić na włodarzach lotniska korzystniejsze rozwiązania dla siebie. Mniejszego zainteresowania lotniskiem z pewnością nie ma.
Na lotnisku w Modlinie w kwietniu nastąpił spadek o 27% liczby pasażerów względem poprzedniego roku. A licząc od początku roku spadek ten wynosi 15%.
Jest to skutek tego, że po podpisaniu nowej umowy Ryanair zapowiedział cięcie swojej oferty z modlińskiego lotniska. Zarazem nie zanosi się na to, aby w Modlinie w najbliższej przyszłości pojawił się nowy przewoźnik, więc wyniki lotniska będą w pełni zależne od widzimisię irlandzkiego przewoźnika.
#cpk #modlin
A dlaczego to inna sprawa.
Podpianie umowy z jednym przewoznikiem nie ma tu zadnego znaczenia, Modlin moze sobie podpisac umowe z Wizz, pytanie dlaczego Wizz nie chce latać z Modlina?
Bo
Ryanair tnie połączenia, bo IMO chce wymusić na włodarzach lotniska korzystniejsze rozwiązania dla siebie. Mniejszego zainteresowania lotniskiem z pewnością nie ma.
Komentarz usunięty przez autora