Wpis z mikrobloga

@getin: swoją drogą szkoda ze bethesda zapomniała jak się robi dobre gry. Skyrim z tym milutkim klimatem i śniegiem to moj obowiązkowy świąteczny zestaw obok mafii 2 szklanej pułapki i trylogii Mass effect xd
  • Odpowiedz
  • 1
bethesda zapomniała jak się robi dobre gry


@jamajskikanion: żeby tylko oni, ogólnie w branży zastój i odgrzewane kotlety, czekam tylko na to co Czesi pokażą z Kingdom Come i ew. zerkam na Max Payne remake
  • Odpowiedz
@jamajskikanion: Zapomniała? Bethesda nigdy nie wiedziała jak się robi dobre gry. Czasem im wyjdzie coś dobrego, ale to na palcach zliczyć.
Oczywiście na palcach jednej ręki.
I to przeciętnego pracownika tartaku.
Bo dosłownie mają 2 dobre gry: Morrowind i Skyrim, i to też tak do końca nie wygląda, bo wszystko ratują modderzy, Skyrim jest zajebisty klimatem świata, ale w #!$%@? nierówny poziomem wykonania i - standardowo - technologicznie zacofany, nawet jak
  • Odpowiedz
@Architekt_Chaosu: cóż teraz może nie robi takiego wrażenia ale w dniu premiery efekty pogodowe, duży piękny świa, kultowa muzyka i ocean questów (w których trafiało się kilka ok napisanych choć to bardziej kwestia lore TES które jest względnie interesujące) robiło robotę. To nigdy nie było dobre rpg ale jako gra o eksploracji z dobrym environmental storytellingiem (jedyna rzecz w której bethesda była naprawdę dobra) totalnie pozamiatało konkurencję w tamtym momencie.
Łatwo
  • Odpowiedz
@Tasde: właściwie jak teraz o tym pomyślę to większość mechanik w Skyrim bylo absolutnie do bani ale siłą gry (czy raczej przypadkowym zrządzeniem losu na etapie projektowania) było to ze gra pozwalała łatwo je odciąć. Postaci? Absolutny dramat. Główny quest? Kicz i nuda. Walka? Drewniana masakra. Nie bez powodu pomimo tylu narzędzi każdy wręcz magnetycznie orbitowal do skradającego się łucznika (który na wyższych poziomach potrafił defacto wyłączyć walkę), który chodzi samemu
  • Odpowiedz