Wpis z mikrobloga

@clockwork: Pracuje na siłowni i zdarzają się ludzie, którym spokojnie tłumaczę czemu tak jest, a oni z ze zrozumieniem kiwają głową, by za dwa dni znowu do mnie podejść i zapytać jakie jest najlepsze ćwiczenie na brzuch i czy jak robią 6 serii po 40 powtórzeń to nie za mało. Tak jak by coś się mogło zmienić w między czasie.
@VivereMilitareEst: @DamianParol:

jestem kompletnym laikiem w tych kwestiach, ale miałem w planach zapytać co można zrobić (dieta, ćwiczenia) aby zrzucić parę kilo z brzucha... dodałbym do tego, że chciałbym aby ćwiczenia (jeżeli jest to możliwe) oszczędzały w miarę możliwości kręgosłup... możecie podrzucić jakieś rady?
@Shaki: w zeszłym roku biegałem 4 razy w tygodniu po 5-7 kilometrów przez około 2 miesiące i różnica była głównie w samopoczuciu... dodam tylko, że po powrocie nie wpieprzałem całej pizzy.

@DamianParol: @clockwork: nie wiem jak jest z tą siłownią. Zawsze byłem w sporcie prawie najlepszy (liceum, studia) i nigdy nie miałem problemów z wagą(raczej niedowaga) do czasu od kiedy pracuje za biurkiem (4 lata). Przybyło trochę kilogramów za
@Maver87: A czemu boisz się o kręgosłup? Jeśli nie masz schorzenia związanego z kręgosłupem to "dmuchając na zimne" i nie obciążając go na wszelki wypadek zrobisz sobie więcej szkody niż pożytku.

Tak na prawdę kręgosłup bardziej niszczy 8h przy biurku niż sera ciężkich przysiadów.
@Maver87: To duża różnica.

Skolioza może być przeciwwskazaniem, a lordozę ma każdy :)

Możesz mieć pogłębioną lordozę i to już zależy od tego w jakim jest stopniu.

Sam mam pogłębioną lordozę i więcej dolegliwości mam jak nie ćwiczę.