Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Wiem, że wiele takich pytań już padało, ale nie zaszkodzi poruszyć tematu raz jeszcze. Nie jestem jakimś komputerowym laikiem- ukończyłem studia inżynierskie i od kilku lat pracuję z oprogramowaniem GIS (wcześniej też CAD) i arkuszami kalkulacyjnymi oraz znam jakieś tam proste podstawy SQL. W przeszłości w szkole i na studiach byłem dość niezły z matmy. Dobija mnie fakt, że w obecnej branży nie mam szans na żaden rozwój i chciałbym w związku z tym spróbować z IT. Która gałąź w branży byłaby odpowiednia dla osoby takiej jak ja? Kiedyś ciągnęło mnie w stronę Frontendu, ale ssanie na juniorów w tym sekotrze jest chyba coraz mniejsze. Myślałem o jakiejś analizie danych z racji tego, że coś tam próbowałem już w tym temacie w zawodzie dzialać. A może coś zupełnie innego? Helpdesk, security, chmury? Jestem typem wzrokowca i lubię widzieć namacalnie efekty swojej pracy, więc głębokie babranie się w kodzie nie jest chyba dla mnie :)

#pracait #informatyka #programowanie #programista15k



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 8
@mirko_anonim powiem tak, skoro ukończyłeś studia inżynierskie, ogarniasz angielski (na razie najważniejsze żebyś rozumial dokumentację) to naprawdę nic nie stanowi problemu abyś mógł nauczyć się programować, jedynie czego trzeba to

Czas.

Ale tak jak mówiłeś frontend jest trochę przeruchany, testowanie oprogramowania tym bardziej, teraz backend (Java, python), też już są mega oblegane i coraz więcej ludzi z expem szuka pracy.

Analiza danych brzmi dobrze, generalnie jest ssanie na devops, ale to taka
Analiza danych brzmi dobrze