Wpis z mikrobloga

Zaczął mi wyskakiwać błąd CE-108255-1 w niektórych gierkach. Konsola zawiesza się też czasami i wydaje dźwięki jakby miała wybuchnąć. Chce oddać ją na gwarancję. Czy powinienem najpierw zgłaszać do supportu chęć naprawy gwarancyjnej czy #!$%@?ć i odrazu oddawać do sklepu na rękojmie. Dodam, że komunikowałem się z serwisem w sprawie tych błędów i trochę mnie zlewają.
#playstation #sony
  • 4
  • Odpowiedz
@MaxiKing123 jak masz już rękojmię, to obstawiam, że masz już konsole ponad rok, więc ja bym naprawiał przez sklep. Tam będziesz miał pewność, że jeśli stwierdzą wadę, to będzie naprawa/wymiana/zwrot środków. W MediaMarkt oddawałem pada bo były dryfujące analogi, to stwierdzili wadę i naprawili (wymiana analoga + czyszczenie). Jak dotąd działa bez zarzutu
  • Odpowiedz