Wpis z mikrobloga

Mirki, potrzebuję pomocy. Czy w przypadku oddania towaru na gwarancję do sklepu, sklep ma obowiązek w ciągu 14 dni ustosunkować się do reklamacji? Bo tak się składa, że w środę minie 14 dni, a ja już tyle będę bez zasilacza, a co za tym idzie, normalnego komputera. Po tygodniu dostałem jedynie informację, że wysłali do serwisu producenta, co mnie niemało #!$%@?ło, bo przez tydzień nic z tym nie zrobili.

#prawo #prawokonsumenckie #gwarancja #konsumenci
  • 13
  • Odpowiedz
@Tamerlan: no właśnie nie jestem pewien, bo do serwisu wysłali dopiero niecały tydzień temu. No i sprzedawca nie realizuje gwarancji. Z drugiej strony jestem na nich równo #!$%@?, że wysłali to na serwis dopiero po tygodniu, więc pewnie jak miną 2 tygodnie to napiszę do nich i powiem, żeby mi to naprawili albo wymienili w ciągu tygodnia.
  • Odpowiedz
@h540tueihroy4ewpi5rutewripotjeorit: no to trochę źle zrobiłem, że oddałem to na gwarancję. Minęło dopiero 5 miesięcy, więc mogłem iść w niezgodność towaru z umową (wszak miał być "ultra-quiet", a dość szybko wyrobiły się łożyska i zaczęło być słyszalne jakieś terkotanie). W warunkach gwarancji nic nie ma o czasie naprawy. Serio teraz mogę czekać do usranej śmierci?
  • Odpowiedz
@h540tueihroy4ewpi5rutewripotjeorit: swoją drogą, na rewersie z oddawania zasilacza nie mam daty oddania go do sklepu. Mam datę przyjęcia zgłoszenia (która jest wcześniejsza). Nie będą mi robić problemów, żebym udowodnił, że oddałem zasilacz akurat we wtorek? No i czy nie będą mi robić problemów z tego, że kable oddałem dzień później (bo wtedy sobie o nich przypomnieli)? Z jednej strony chce uniknąć sytuacji, że mi powiedzą, że 2 tygodnie miną jutro, a
  • Odpowiedz
@h540tueihroy4ewpi5rutewripotjeorit: dobra, jak policzyłem od nowa dni, to się okazuje, że minęło już nawet 14 dni od dostarczenia im kabli, więc się nie mają czym zasłonić. Nie podają do siebie adresu e-mail na stronie, więc posłałem to przez formularz, robiąc zrzuty ekranu, żeby mi nie powiedzieli, że nic nie dostali. Zobaczę co odpiszą.
  • Odpowiedz