#f1 Podaje przepis na uzdrowienie formułki 1. Andretti nie potrzebny.
Usiądźcie. Zapnijcie pasy, bo to co zara tu nabazgrole, może przepalic wam styki. Mianowicie wywalamy 2 zespoły. Oj tak, pojechałem z grubej rury, c'nie? Na gridzie zostaje 8 teamów i każdy z nich wystawia trzy auta. Dwóch kierowców etatowych plus obowiązkowy junior. Daje to 24 samochody oraz co sezon 8 nowych młodzików! Czemu tak? A bo junior ma jeden sezon kiedy to musi się wykazać i znaleźć sobie zatrudnienie na następny sezon. Nie pykło? Dziękujemy, następny junior dostaje szanse. Jest rotacja kierowców, jest miejsce na wschodzące talenty.
Kogo wywalamy? Na trzeba 3 samochody mieć, więc williams out. Haas za Steinera byłby pewniakiem, ale po zmianie kapitana widać światełko w tunelu i dałbym im szansę. Alpine sauber, dla mnie rzut monetą.
@shadyturtle: Tak bardziej sensownie to dałbym zapis, że zespół może trzymać dwóch tych samych kierowców max 2 lata, później musi jednego zmienić. Koniec paziowania przez lata(Barrichello, Bottas, Perez) lub duetu mizerii na końcu stawki(Haas, Sauber). Zespól, który wystawia rookie dostaje 2m do cost cap.
@QRQ: albo koniec z wieloletnimi kontraktami. Co rok trzeba umowę odnawiać, tak by nikt nie czuł się pewny. Cost cap 50% w górę za ekstra samochód+ personel do obsługi tegoż.
Wyeliminowałoby to np. sytuacje typu Pourchaire kibluje teraz rok, bo fotel okupuje nijaki Bottas, tudzież równie bezbarwny Zhou.
@shadyturtle: Super pomysły, większy przemiał słabych kierowców uatrakcyjni widowisko. Ja mam jeszcze inne, plus 10% do budżetu jak wsadzisz do bolidu babę i kobiety, nasze skarby największe, punktują razy dwa. Za kolesia z PEFRON-u plus 10%, za czarną babę homoseksualistkę plus 20%.
Usiądźcie. Zapnijcie pasy, bo to co zara tu nabazgrole, może przepalic wam styki.
Mianowicie wywalamy 2 zespoły. Oj tak, pojechałem z grubej rury, c'nie? Na gridzie zostaje 8 teamów i każdy z nich wystawia trzy auta. Dwóch kierowców etatowych plus obowiązkowy junior. Daje to 24 samochody oraz co sezon 8 nowych młodzików! Czemu tak? A bo junior ma jeden sezon kiedy to musi się wykazać i znaleźć sobie zatrudnienie na następny sezon. Nie pykło? Dziękujemy, następny junior dostaje szanse. Jest rotacja kierowców, jest miejsce na wschodzące talenty.
Kogo wywalamy? Na trzeba 3 samochody mieć, więc williams out. Haas za Steinera byłby pewniakiem, ale po zmianie kapitana widać światełko w tunelu i dałbym im szansę. Alpine sauber, dla mnie rzut monetą.
Koniec paziowania przez lata(Barrichello, Bottas, Perez) lub duetu mizerii na końcu stawki(Haas, Sauber).
Zespól, który wystawia rookie dostaje 2m do cost cap.
Wyeliminowałoby to np. sytuacje typu Pourchaire kibluje teraz rok, bo fotel okupuje nijaki Bottas, tudzież równie bezbarwny Zhou.
@shadyturtle: to światełko to właśnie efekt pracy sztajnera
Reszta niech się ściga nawet 4 bolidami