Wpis z mikrobloga

#ibood #asus #asusserwis #reklamacja

Co mogę zrobić w sytuacji gdy mam wadliwego laptopa (zapewne jakas wada fabryczna bo znalazlem w internecie wątek od innych użytkowników mających te same problemy dokładnie z tym samym modelem: https://www.reddit.com/r/ASUS/comments/14iugvu/zenbook_s_13_um5302_freezing/ ). Laptop był 2 razy w serwisie (u sprzedawcy iBood) i za 2 razem reklamacja zostałą uznana i w ramach naprawy... przeinstalowano system windows i uznano, że już wszystko jest ok. Oczywiście nic to nie dało bo problemy nadal występują (te same podane we wcześniejszym linku). IBood mówi mi, że to nie ich sprawa i odsyła do Asusa, a Asus odsyła mnie do sprzedawcy.
Co mogę zrobić w takiej sytuacji gdy sprzedawca iBood po prostu mówi mi abym nie zawracał im więcej głowy bo oni nic wiecej nie zrobia w tej sprawie - 'nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi'?
  • 4
  • Odpowiedz
  • 0
@primum-non-nocere: bardziej mi chodzi o to, że laptop jest na gwarancji a nie działą poprawnie - normalnie bym zajął się tym na własną rękę ale przecież po to jest gwarancja aby móc z niej skorzystać właśnie w takich wypadkach. Bo w sumie po co by ona była jeżeli trzba samemu diagnozować i naprawiać nowy sprzęt.
  • Odpowiedz