Wpis z mikrobloga

@kwmd: nie bylo poki co większego remontu, to nie auto xD
Przejechane 6100 km. Wymienilem lancuch i jedną koronke na kasecie bo troche zwlekalem z wymiana lancucha. Wymienialem tez linke od przedniej przerzutki bo po jesiennej jeździe nawlatywało piachu do pancerza, taka wada konstrukcyjna. I tyle
  • Odpowiedz
@miodeksmrodek: z racji tego, że kolega jest doświadczonym gravelowcem to mam pytanie. Czy tego typu rower nadaje się do jazdy miejskiej i ścieżek rowerowych gdzie często są Uskoki w nawierzchni gdzie ścieżka rowerowa spotyka się z drogą?
  • Odpowiedz
@rzeszowski_
Generalnie tak.
Trzeba pamietac ze gravel to rower sztywny, bez amortyzacji. Jezdzac pod krawezniki najlepiej trzeba nauczyć sie podnosic przednie kolo. Dobrze jest tez przerobić koła na tubeless, aby obniżyć cisnienie i kiec swoista amortzacje w oponie. Trzeba pamietac ze nie ma amortyzatora z przodu wiec kazde wglebienie czy uskok musimy niwelować cisnieniem w oponie i pracą ciała.

Gravel to niejako kompromis, aby miec jeden rower na wszelkie warunki. Jeśli chcesz
  • Odpowiedz