Wpis z mikrobloga

@RzygiPluton: no pali sie pali, najwieksi polscy (zagraniczni zresztą też) streamerzy z twitcha juz romansują z kickiem. Merghani najwieksze streamy robi na kicku, ewron ktory byl duzym streamerem tez siedzi juz glownie na kicku, będą następni. Szymol ostatnio ujawnił jak bardzo się opłaca po prostu streamować na kicku. Płacą za sam fakt że oglądają cie ludzie. Twitch jest #!$%@? dla polskich streamerów, słaby podział hajsu z subów, zerowe przychody z reklam.
  • Odpowiedz
@Dingik: no ale tamci streamerzy maja pewnie wieksza widownie - co to jest 4-10k widzów? jak to sie przeklada na konwersje takiej reklamy? + moze widownia za granicą jest dojrzalsza, mniej trolli i poprostu tam reklamy dzialają. To nie jest tak że twitch nie ma reklam dla polskich streamerów tylko firmy działające na polskim rynku nie chcą sie reklamować na twitchu bo to głównie siedzisko troli i dzieciaków a streamerzy rzucają
  • Odpowiedz
@mirasKo-Kalwario: 4-10k na twitchu to jest W #!$%@?. Bedac zagranicznym streamerem i majac srednia 10k widzow mozna zyc jak paczek w masle. Tak, reklam nie ma dlatego ze nie ma reklamodawcow, to oczywiste. Zreszta, nie mowie ze w polsce streamerzy nie maja co do gara wlozyc, bo nawet tacy z 2k srednia sobie zyja na lepszym poziomie niz programista15k, ale to wynika glownie z przychodow z ich deali reklamowych ogarnianych przez
  • Odpowiedz
@Dingik: a to git, myslalem ze ci zagraniczni pokroju polskiego 2k to mają z 50k jak te 4-10k jest dobrą średnią swiatową to ok.

A co do reklam to niestety to nie jest tak ze reklamodawcy nie wiedzą że jest twitch albo twitch nie umie ogarnąć deali, chodzi o to ze twitch to #!$%@? miejsce do reklamowania sie przez atmosferę, dlatego nawet deale które mają streamerzy to głównie sprzęt gamingowy i
  • Odpowiedz
@mirasKo-Kalwario: no wszystko sie rozchodzi finalnie o to, jak droga jest reklama bezpośrednio u twitcha dla reklamodawców, i jaką daje faktycznie konwersję. Podejrzewam że firmy w polsce które chcą robić kampanie na twitchu idą drogą reklamowania się bezpośrednio u streamerów (przez ich agencje). Możliwe że jest to dla nich po 1. tańsze, po 2. bezpośrednio angażuje streamera co wpływa pozytywnie na konwersję. Mało streamerów ma jakichś stałych sponsorów spoza branży gaming/hazard/energetyki,
  • Odpowiedz
Twitchowi dupa sie pali ?


@RzygiPluton: Nie od dziś, ale to nic dziwnego. Jeśli zamiast się wziąć na poważnie za platformę to wolisz z nie robić drugiego showupa i banować ludzi za byle gówno bo jakieś słowo powiedzą. Do tego polski oddział podobno tam praktycznie nikt nie pracuje i ciężko się umowy podpisuje.
  • Odpowiedz