Wpis z mikrobloga

Siłą zostałem wcielony do Netii (mojego dostawcę przejęła Netia). Czy w Netii są jakieś lepsze umowy utrzymaniowe na przedłużenie obecnej umowy? Czy trzeba kombinować z wypowiedzeniem i zawieraniem nowej umowy? Jest jakiś dział utrzymania klienta, z którym można normalnie pogadać i jest bardziej zorientowany (kompetentny) niż Pani, która napisała do mnie z BOKu? A może, ktoś z nami siedzi, kto pracuje w Netii i dałby jakieś info z wewnątrz? ;)
#netia #isp #internet
  • 8
  • Odpowiedz
@Enters: Obsługa techniczna to jest dno dna. Jak Ci się kabel uszkodzi to czekasz tydzień bo zwykle technicy są tak zorganizowani że są oddaleni o 30-40km od Ciebie. Zapomnij o usunięciu awarii w weekend.
  • Odpowiedz
@Enters: Logitus? Mam Logitusa, teraz Netię od 7 lat - zdarzyła się tylko 1 awaria, 24H i po awarii. Odstępstw od SLA nie widuję, ale też nie monitoruję łącza 24h/7. Biorę z TV od czerwca, ale jeszcze nie dzwoniłem - dostałeś jakąś dobrą ofertę utrzymaniową?
  • Odpowiedz
  • 1
@Package: W moim przypadku Netia przejęła mojego operatora i nie mogłem korzystać z oferty utrzymaniowej ani dla nowego klienta bez całkowitej rezygnacji z usług.
Ofertę migracyjną dostałem taką (nie dają nowego sprzętu ani routera):
300 - 40 PLN, 600 - 50 PLN, 1000 - 60 PLN; pierwszy miesiąc za 0zł, po 24 m +10zł abonament. Z tego co widziałem w internecie dają taką samą też na utrzymanie.
  • Odpowiedz