Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich Mirków. Jestem zielony, ale dzielnie śledzę mirkobloga i postaram się być prawilnym Mireczkiem lub Januszem.

Na przywitanie małe #coolstory z jednego z akademików polibudy :) Trochę, to może i nudne. Pisać też nie umiem, żaden ze mnie human.

MÓJ STARY, TO FANATYK WĘDKARSTWA...

Mamy w akademiku pełno ciapusów i innych kolorowych. Hindusi zajmują całe piętro i pech chciał, że wrzucili ich na piętro gdzie znajdują się wspólne toalety i wspólna kuchnia. Ogólnie nic byśmy do nich nie mieli, ale gdzie idzie jakiś Ciapaty Hindus, to zostawia po sobie taki syf, że głowa mała.

Przykład z kuchni:

Wbijają się ciapaci całą gromadą do kuchni, smażą te swoje ciapate placki, a potem opiekają nad palnikiem kuchenki gazowej. Może nie są przyzwyczajeni do takich wynalazków i wcześniej robili te placki w ognisku, ale k*rwa mać, jak się jest gdzieś gościem, to się po sobie sprząta. Taki ciapaty zrobi dwa placki, a cała kuchnia up***rdolona. Mało tego robią swoje ciapate sosy, dodają do ciapatych placków i wszystkie stoły, krzesła i podłoga jest w resztkach ciapatych przysmaków. Ale to, to jeszcze nic. Najgorzej jest jak ciapaty korzysta z toalety.

Przykład z toalety: