Wpis z mikrobloga

Jak zatarłes silnik? Oleju nie wymieniałeś?


@kopek: wada silnika A20DTH. Uszczelka pompy oleju po jakimś czasie twardnieje i pompa oleju podaje mieszankę oleju z powietrzem co zmniejsza jakość filmu olejowego na panewkach co skutkuje ich zacieraniem się
Nowsze wersje mają silniki oznaczone kodem B20... i tam wyeliminowano ten problem
Mówię o dieslach 2.0 ładowanych do wielu modeli opla
  • Odpowiedz
@missioncritical: te silniki mają tylko te jedna wadę i kto o tym wiedział to co 60k sobie wymieniał uszczelkę i dalej cieszył się jazdą.

Ojciec ma Zafirę a 2.2 od 2003r. Silnik pancerny ale za to już dwa razy pompę paliwa robił a to nie są małe koszty.

Zawsze coś.
Chyba każde auto ma jakieś problemy.
Mnie by dupa bolała gdybym kupił sobie nowe BMW, Mercedesa albo Audi które potrafią już
  • Odpowiedz
  • 0
@missioncritical Nie zgodzę się, Mam w mojej astrze H Fiatowski silnik 1.9 CDTI, o oznaczeniu z 19dt fabrycznie bez dpf, zrobiłem nim już ponad 100000 km, aktualnie ma.nalatane 360000 km, nic poważnego się nie dzieje.
  • Odpowiedz
@kopek: odważnie w piątek przed długim weekendem próbować umyć auto. U mnie nawet na skraju miasta jak pojedziesz o innej godzinie niż po północy to czekasz w kolejce. dzisiaj po południu to część pasów będzie zablokowana przez myjki bo kolejki wychodzą na drogi. standard.

Ja nawet się nie podejmuje mycia. Bo po nocach nie będzie mi się chciało jeździć.
  • Odpowiedz