Wpis z mikrobloga

Jak bardzo wam doskwiera/ł brak wyświetlacza biegów? Jedyne 2 motocykle na których jeździłem to mt-07 na kursie i teraz kupioną fz6. To, że nie wiem który jest bieg jest dość irytujące. Liczycie w głowie który obecnie zapinacie? :D Najbardziej odczuwalne jest to podczas dojeżdżania do czerwonego jak trzeba szybko zbijać biegi. Nie chce mi się raczej zakładać zewnętrznego wyświetlacza, więc pytam po prostu o wasze doświadczenia i jak to wygląda jak już się trochę pojeździ.

#motocykle
  • 28
  • Odpowiedz
@heheszkitroche: w słabszym moto bez problemu, jak kupiłem drugie mocniejsze to miałem trochę problem bo niższe biegi są bardzo podobne, kupiłem z ali i działa idealnie dla biegów do 4, przy 5 i 6 pokazuje 6 ale wtedy już bez różnicy
  • Odpowiedz
@heheszkitroche: ja mało jezdze i kilka razy miałem akcje typu wbijanie biegow i z 6 chciałem 7 wbić ( ͡º ͜ʖ͡º), ale przy dynamicznej jezdzie i tak nikt nie popatrzy jaki ma bieg bo to rozprasza uwagę wiec raczej zbędne
  • Odpowiedz
Nie mam wyświetlacza. Podczas jazdy i tak redukujesz i wbijasz wyższy w zależności od obrotów/zachowania motoru. Przy zatrzymywaniu po prostu zbijam do oporu. Jedynie czasami zdarza mi się próbować wrzucić szósty bieg podczas jazdy (moje moto ma tylko 5).
  • Odpowiedz
@WyjmijKija:

Z uwagi, że to moje początki, wydaje mi się, że łatwiej planować zbijanie właśnie na światłach wiedząc, który dokładnie się ma wbity, aczkolwiek myślę, że jak @Shuwaks zauważył pewnie przestanę aż tak zwracać na to uwagę jak wyczuję lepiej motocykl. Po prostu póki co jest to coś czego mi brakuje w stosunku do kursu na prawko.

Zresztą jak widać zdania są dość skrajne. Jeden by nie kupił bez wyświetlacza, a
  • Odpowiedz
  • 3
@heheszkitroche po co Ci ta wiedza? Jak się zatrzymujesz to zbijasz do pierwszego. Jak jednak jedziesz dalej to jeden w górę i ogień na tłoki.Reszta to i tak jazda na słuch i trzymanie silnika w odpowiednim zakresie obrotów.
  • Odpowiedz
@heheszkitroche: Ja sobie nie wyobrazam jazdy bez tego wynalazku. Przy rozpedzaniu i jednostajnej jezdzie zbedny, ale przy redukcjach musze wiedziec ile biegow mam do zbicia do swiatel albo do wjazdu w korek. Wyobraz sobie, ze wjezdzasz w korek na 3, samochody ruszaja, musiales zwolnic, bo waska luka, a tobie gasnie bo za wysoki bieg, moto robi kangura, a ty sie #!$%@? na bok w jakis samochod. Wedlug mnie przy dynamicznej jezdzie
  • Odpowiedz