Wpis z mikrobloga

Kupiłem dysk NVMe z outletu x-kom - produkt z regulaminowego zwrotu.

Podłączam do kompa i co? Ponad 12 tysięcy godzin nalatane, 55 TB zapisów.
I największa atrakcja - znika z systemu przy próbie skopiowania czegokolwiek powyżej ~80 GB :D

Ciekawe czy to nie było tak, że ktoś sobie zamienił dysk na nowy, odesłał padlinę, x-kom dokładnie nie sprawdził i po prostu puścił dalej jako używkę ze zwrotu...

#komputery #xkom #zalesie
  • 20
  • Odpowiedz
@JestemKrzysio:

Ciężko tutaj jakoś narzekać na sklep. Ja i tak się dziwię, że to wszystko się spina tym sklepom biorąc pod uwage to jak łatwo zwrócić produkt do 2 tygodni.

Przecież ostatnio była afera z wkrętarkami w Lidlu i na Amazonie też parę osób miało problemy, bo ktoś zwrócił sklepowi podróbkę a potem cierpi normalny klient i tak samo sklep, który niesłusznie traci dobrą opinię.
  • Odpowiedz
Ponad 12 tysięcy godzin nalatane, 55 TB zapisów


@JestemKrzysio: ależ to trzeba być zwykłą k...wą żeby takie coś odwinąć, najgorszy sort p0laka, nic tylko kopać po ryju. A potem zdziwko że sklepy każdego klienta traktują jak potencjalnego złodzieja/oszusta - no z powietrza to się nie wzięło jak widać... ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@JestemKrzysio: jako osoba która tam pracowała moge w 90 procent potwierdzić, ze bylo jak mówisz xD ale teraz polecam kręcić imbe, napisać na X wpis ze jesteś #!$%@?, oznaczyć prezesa i dyrektorów to ci moze dadzą nowy zamiast zwracac kasę xD
  • Odpowiedz
@Eremites: dlatego takie zakupy (w sumie każde) trzeba otwierać nagrywając je, taki prywatny unboxing bez cięć aby były widoczne numery seryjne itd. Wtedy masz dowód jak by coś było nie halo a tak to słowo przeciwko słowu.
  • Odpowiedz
@JestemKrzysio: nie chodzi o usunięcie a o to jak ktoś używał xD
Prezerwatywę też możesz wysterylizować. I co, założyłbyś używaną "ale panie, wyczyszczoną!" gumkę?
SSD możesz przeruchać od lewej do prawej przy jakimś cache albo innym renderowaniu czy bazie danych, wyzerować i oddać z nalotem kilkuset TB.
  • Odpowiedz
Ciężko tutaj jakoś narzekać na sklep. Ja i tak się dziwię, że to wszystko się spina tym sklepom biorąc pod uwage to jak łatwo zwrócić produkt do 2 tygodni.


@Murasame: Ale to jest wina sklepu, że to sprzedali. Na zwrot są dwa tygodnie (14 dni) czyli 336h a sklep sprzedał dysk co ma nalatane 12 000 h (500 dni ciągłej pracy). Sklep ma prawo nie przyjąć takiego dysku.
  • Odpowiedz