Wpis z mikrobloga

Przyjdź na mirko, napisz niczym nie poparte bzdurki, zostań zaorany, odpisz, że "jesteś głupi, elo" i zablokuj. xD

@TakiSobieLoginWykopowy dlaczego taki tchórzyk z ciebie? Jak już otwierasz jakiś wątek to miej jaja chociaż trochę obronić swoje zdanie, a nie uciekasz jak frajer. :D

https://wykop.pl/wpis/75427247/malo-w-ktorym-panstwie-jest-nasrane-tyle-przejsc-d#265343561
#prawojazdy #polskiedrogi #polscykierowcy
Krupier - Przyjdź na mirko, napisz niczym nie poparte bzdurki, zostań zaorany, odpisz...

źródło: FireShot Capture 1429 - Mało w którym państwie jest nasrane tyle przejść dla pieszych co w P_ - wykop.pl

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 5
przyjdź na mirko, trać czas na pisanie wysrywów z jakimś migrantem ekonomicznym w sprawie, w której żodyn nie ma racji


@klementyna123: przecież mirko jest stworzone do tracenia na nim czasu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Krupier: Z tym zaoraniem to bym się spierał. To jest fakt, że mamy nadwymiar dużo przejść dla pieszych. Jazda przez polskie przedmieścia czy tereny zabudowane jest dosyć męcząca w nocy, gdy przejście jest nieoświetlone, i trzeba wypatrywać czy jakis sambójca ubrany na czarno nie czai się gdzieś obok przejścia.

W europie przejścia są głównie w centrach miast i tam gdzie sa naprawdę potrzebne. Wszędzie indziej są brody (patrz na Niemcy/Austrię) i one porządkują miejsca przekraczania jezdni przez pieszych, ale nie robią fikołków z dawaniem im pierwszeństwa.

Ja też zgadzam się z opinią, że przejścia z pierwszeństwem dla pieszych powinny być w wyjątkowych miejscach (jeśli nie mają świateł ofc), bo to jest chore, żeby kilkanaście ton stali i ludzi musiało hamować i potem spalać paliwo, bo ktoś nie mógł poczekać 5/10 sekund i przejść gdy przejedzie te 5 samochód i zrobi się
  • Odpowiedz
  • 0
@cwlmod: no jeśli ktoś mi odpowiada po czym blokuje możliwość napisania kontrargumentów to jak inaczej to nazwać jak nie zaoraniem? Widocznie typ się obawiał odpowiedzi z mojej strony, która mogłaby jeszcze bardziej pokazać jak bardzo nie ma racji. ¯\(ツ)/¯

Co do samych przejść dla pieszych to ja osobiście nie odczuwam jakoś mocno ich natężenia, ale zgodzę się, że czasem bywają w miejscach, w których może i faktycznie nie powinno ich być. Z tym ze takie miejsca znajdą się w każdym kraju. Więc pisanie w stylu "łolaboga, jak tylko wracam do Polski to jest sajgon i masakra" jest po prostu nadużyciem.

I ja jak najbardziej jestem za wprowadzaniem większej liczby przejść sugerowanych, jestem za stosowaniem sygnalizacji świetlnej czy nawet garbów przed przejściami. Nie jest to dla mnie żaden problem tylko potem nie chcę słyszeć, że ucierpiała św. Przepustowość czy
  • Odpowiedz
no jeśli ktoś mi odpowiada po czym blokuje możliwość napisania kontrargumentów to jak inaczej to nazwać jak nie zaoraniem? Widocznie typ się obawiał odpowiedzi z mojej strony, która mogłaby jeszcze bardziej pokazać jak bardzo nie ma racji. ¯\(ツ)/¯


@Krupier: Coś w tym jest ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jak my się próbowaliśmy wzajemnie zaorać to odpowiedzi nie było końca xD

Więc pisanie w stylu "łolaboga, jak tylko wracam do Polski to jest sajgon i masakra" jest po prostu nadużyciem.

No ale tak właśnie jest. Wystarczy włączyć dowolny filmik z Niemieckich przedmieści, a nawet miast. Poza tym o ile w mieście przejścia są na skrzyżowaniach gdzie i tak jest sygnalizacja to rakiem jest to co się u nas dzieje
  • Odpowiedz
  • 0
No ale tak właśnie jest. Wystarczy włączyć dowolny filmik z Niemieckich przedmieści, a nawet miast. Poza tym o ile w mieście przejścia są na skrzyżowaniach gdzie i tak jest sygnalizacja to rakiem jest to co się u nas dzieje na drogach klasy b i niżej>


U szwabów masz miasteczko poprowadzone w poprzedk a u nas wzdłuż. Efekt taki, że oni mają 2-3 przejścia na całą mijaną miejscowość (albo w ogóle droga omija ją) a u nas tereny zabudowane z przejściami ciągną się kilometrami. Ja nie ufam swojemu wzrokowi i jak nie ma doświetlonego przejścia do mam wytrzeszcz oczu dopóki na 1000% wiem że tam nikogo nie ma.


@cwlmod: ale Europa to nie tylko Niemcy. Niemcy to ewenement pod tym względem więc ciężko ich brać jako przykład obrazujący ogół
  • Odpowiedz
ale Europa to nie tylko Niemcy. Niemcy to ewenement pod tym względem więc ciężko ich brać jako przykład obrazujący ogół rozwiązań.


@Krupier: Niemcy to evenement, bo mają najlepsze rozwiązania drogowe, a reszta europy bardzo sie stara, żeby ich nie zastosować.

W moim przykładzie z linku wyżej, Monako - 4 przejścia przez trzypasmową jezdnię w obrębie 400 m. Plus na pozostalych jezdniach wcale nie mniej innych. Więc Polska to nie jest jakiś ewenement, naprawdę.

No ale przecież to jest
  • Odpowiedz
  • 0
Niemcy to evenement, bo mają najlepsze rozwiązania drogowe, a reszta europy bardzo sie stara, żeby ich nie zastosować.


@cwlmod: o, to dobrze, że tak mówisz. Nie mogę się w takim razie doczekać aż skopiujemy te najlepsze rozwiązania w postaci poukrywanych i nieoznaczonych fotoradarów nawet na autostradach. ( ͡ ͜ʖ ͡)

No
  • Odpowiedz
Nie mogę się w takim razie doczekać aż skopiujemy te najlepsze rozwiązania w postaci poukrywanych i nieoznaczonych fotoradarów nawet na autostradach. ( ͡ ͜ʖ ͡)


@Krupier: A ja autostrad bez ograniczenia prędkośći ( ͡° ͜ʖ ͡°)

bo drogi publiczne to nie tory wyścigowe. Poza tym nie są niskie, są normalne.

Co jest normalnego w limicie 100-110 w kraju w którym jest mały ruch? Policjanci siedzą u nich na
  • Odpowiedz