Wpis z mikrobloga

#nieruchomosci Mama takie przemyślenie na dzisiaj, może kogoś ten temat zaciekawi:

Wszędzie słyszymy, że deweloperzy sponsorują w prasie artykuły, czy też debaty w Internecie aby nagonić ludzi na kupno nieruchomości lub też stworzyć FOMO u tych, którzy jeszcze nie kupili.

Pytanie, czy takie działania są dozwolone przez UOKiK? Jest to jawne działanie na szkodę konsumenta przez profesjonalny podmiot na rynku, który czerpie z tego korzyści. Jakiś czas temu firma Booking otrzymała karę za właśnie takie praktyki, ponieważ pisała: "Zdecyduj się, za chwilę może nie być już tej oferty", żeby wymusić na konsumencie złożenie rezerwacji.

Czym różni się działanie deweloperów i ich naganiaczy od tych zakazanych praktyk?
  • 5
Wszędzie słyszymy, że deweloperzy sponsorują w prasie artykuły, czy też debaty w Internecie aby nagonić ludzi na kupno nieruchomości lub też stworzyć FOMO u tych, którzy jeszcze nie kupili.


@jacos911:

Ja nie slysze. Gdzie sa takie artykuly?
  • 0
@Sibu: Działalność "HRE Investments" wydaje się pasować do tego opisu, ale myślę że takich przypadków wszyscy widzimy znacznie więcej. Głównie to odbiorca nie jest informowany, że to przekaz sponsorowany