Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Siema, chce się przebranżowić i iść gdzieś do mundurówki. Z różnych przyczyn nie mogę jechać na kurs 3 miesiące + (czyli np. policja odpada).
Mało się w tym orientuję, generalnie interesuje mnie praca lekka, jestem po studiach raczej nieprzydatnych ale branża mnie już męczy. Mam 29 lat jeśli to istotne.

A więc do brzegu. Gdzie nie ma długiego szkolenia, ewentualnie czy do takiej policji można zrobić jakieś bezpieczeństwo wewnętrzne i przyjmą bez kursu czy nie?
Biorę pod uwagę wszystko oprócz PSP i SW. Jednostka wojskowa jest betoniasta u mnie w mieście dużo osób ucieka.
#budzetowka #mundurowka #wojsko #policja



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 11
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @MichailPL rozumiem, ale w wojsku trwa to miesiąc obecnie a reszta w jednostce. Miesiąc jest okej, bo to nie długo ale na takie 3+ już nie mogę sobie pozwolić
@Tytanowy_Lucjan a skąd info że jestem przygłupi xD pracuje jako inżynier zluzuj majty przecież to nie żadna tajemnica że w służbach nie jest ciężko, nie planuje być specjalsem

via mirko.proBOT
  • 2
Anonim (nie OP): Odradzam zaczynać od ,,zera''. W policji pół bieda jak zostaniesz krawężnikiem to co najwyżej służby w święta itd. W wojsku są natomiast takie braki, że cię wyślą na granicę na...3 miesiące i jak odmówisz czeka cię piekło. Służba wojskowa czy tam policyjna to nie jest jak określiłeś łatwa praca , tylko służba która rządzi się swoimi prawami, czyli np hierarchią. Zaczniesz od zera to tym zerem zostaniesz, a
via mirko.proBOT
  • 0