Wpis z mikrobloga

@TakiSeLogin: Chłop akurat stara się wcisnąć wszystkim swój produkt, więc uważałbym xd Ale oczywiście trochę racji ma, szczególnie biorąc pod uwagę np. fakt, że teraz są już silniki do robienia gier które w ogóle nie wymagają kodowania (albo wymagają jakiś śladowych ilości). A rozwój sztucznej inteligencji na bank wpłynie też na sytuację.
teraz są już silniki do robienia gier które w ogóle nie wymagają kodowania (albo wymagają jakiś śladowych ilości)


@deletenomads: ja się takimi programikami bawiłem już w okolicach lat 2000-2005 za dzieciaka. Na przykład The Games Factory, było też kilka innych. Byłe gimbus ( ͡° ͜ʖ ͡°) mógł sobie gierkę poskładać. Minus największy był taki, że katalog gier, jakie się dało w tym zrobić był zazwyczaj bardzo mocno
@Romska_Palo_Ul_Laputa: Clickteam Fusion. Da się z pluginami robić cuda, nawet kilka gierek na tym się wybiło do mainstreamu, z tego co kojarzę min. FNAF. Ale nie tylko, bo nawet w tych większych silnikach coraz mniej wymagana jest umiejętność klepania kodu. Choc oczywiście sam silnik ktoś musiał napisać.