Wpis z mikrobloga

powiem ci tak - weterynarze zarabiają na diagnozach i leczeniu dlatego nie udziela się porad przez internet
to raz
dwa że nikt nie postawi diagnozy nie obejrzawszy zwierzęcia - to zupełna podstawa i tego się niczym nie zastąpi ani zdjęciem ani filmikiem ani niczym innym
trzeba dotknąć pomacać wąchnąć oblukac - mus jest

poza tym czego jak czego ale porad z internetu to bym się wystrzegał jak ognia - tam nigdy nie
ja np jestem technikiem wety


@przemek-leniak: w takim razie co bys polecil w sytuacji, gdy obecny weterynarz ma podejscie '15 lat to juz sluszny wiek dla kota i w takim przypadku to juz lepiej dac mu sobie dozyc', obmacal kota i stwierdzil, ze "z duzym prawdopodobienstwem" ma w brzuchu plyn bez wiekszego naciskania na zrobienie usg/morfologii?
jak znalezc lekarza, ktory by poprowadzil ewentualne leczenie jesli sa szanse na jego powodzenie ale
mam chorego kota i chciałbym zebrać opinie z wielu źródeł


@klamkaodokna: to go zabierz do renomowanej lecznicy. A nie baw się w diagnozowanie przez internety, żeby zaoszczędzić parę złotych.

powiem ci tak - weterynarze zarabiają na diagnozach i leczeniu dlatego nie udziela się porad przez internet


@przemek-leniak: Nie. Weterynarze zgodnie z prawem nie mogą udzielać porad lek-wet przez internet, nie mogą diagnozować na odległości.

jak znalezc lekarza, ktory by poprowadzil
@GregPelka: mam kontakt ze zwierzetami prawie od urodzenia i zarowno ja jak i moja rodzina mamy rozne doswiadczenia z niekompetentnymi lekarzami ludzkimi jak i nieludzkimi. i czesto jest tak, ze to nie wlasciciel/pacjent a wlasnie lekarze nic nie wnosza poza zbednym stresem, bolem i kosztami - zarowno u ludzi jak i zwierzat. wiec twoje rady typu 'pojdz do lekarza i tyle' to nie jest taka prosta sprawa na jaka moglaby sie
lekarze nic nie wnosza poza zbednym stresem, bolem i kosztami