Aktywne Wpisy
Kam_sekwaw +137
Mieszkam od trzech lat w #niemcy. Pracuję jako kierowca autobusu. Miesięcznie ze wszystkim (nadgodziny, weekendy, dni świąteczne, dodatek nocny, premie itp.) śtednio zarabiam 2700 euro netto miesięcznie. Tydzień pracy to 37.5 godzin (związki walczą o 35 godzin). Urlop to 30 dni w roku (związki walczą o 34).
Za zwykła pracę po kursie, który można zrobić w 4 miesiące stać mnie na wynajem 40 m2 mieszkania, które znajduje się 30 minut komunikacją
Za zwykła pracę po kursie, który można zrobić w 4 miesiące stać mnie na wynajem 40 m2 mieszkania, które znajduje się 30 minut komunikacją
LebronAntetokounmpo +639
Najbardziej nieistniejący problem Polski XXI wieku: galerianki. Nikt nie widział, nikt nie słyszał a film i setki artykułów, tysiące gniewnych komentarzy o tym powstało.
#polska #prostytucja
#polska #prostytucja
Zastanawiam sie czy ktos ma z tym doswiadczenie i czy sa jakies firmy które sprzedaja i montuja gotowe skladaki w UK?
Chce to zrobic z niskim budżetem niestety. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#budownictwo #budowlanka #dom #uk #anglia #domy
https://scotframe.co.uk/house-style/blackbird/
@Opiochoinka: machajacypapaj.jpg
nikt njc nie wie, widocznie jestes pierwszym ktory o tym pomyslal ( ͡º ͜ʖ͡º)
A w Polsce co któryś dom niedokończony i z pstrokatą elewacją, ręce opadają
Takie cos wyglada schludnie przynajmniej te co ogladalem.
Problem sie domyslam najwiekszy ziemie odpowiednia nabyc.
@Opiochoinka: no I?
Przynajmniej ma to klasę i styl,
A nie jakby dzieciaczki z przedszkola się dorwali i pokolorowaly chałupy jak w jakimś bario w pld Ameryce w slumsach xddd
@Opiochoinka: kosztuje, sprawdź sobie ceny wokół średnich nawet miast,
Bez 500.000£ nawet nie ma co myśleć,a i ogłoszeń jest max kilka na region, gdzieś na wypozdowie.
Po prostu już nie ma gdzie budować a o nowe deweloperzy się biją o takie działki a co dopiero zwykły chłop xddd