Aktywne Wpisy
Nicolaus_Steno1 +482
TLDR: zweryfikowałem i wg mnie matka polaka jest prostytutka i dlatego robie ten wpis żebyście wiedzieli ze chłopak zamiast oddać matce cześć ze 100k jakie bierze za walke woli kłamać i kazac matce dalej się prostytuować
Zgodnie z zapowiedzią odwiedziłem Beatris (aka Bella, GFE RAFAELLA, Angel GFE)
Zmienia co parę dni miasto, ale ostatecznie udało mi się dojechać i dojść tam gdzie trzeba #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zgodnie z zapowiedzią odwiedziłem Beatris (aka Bella, GFE RAFAELLA, Angel GFE)
Zmienia co parę dni miasto, ale ostatecznie udało mi się dojechać i dojść tam gdzie trzeba #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°)
jestemtunew +231
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#gospodarka #inwestycje #bekazpisu #4konserwy #neuropa #polska #sejm #polityka
Komentarz usunięty przez moderatora
@emerald-city: Nie mieści ci się w głowie, że można być przeciw PIS i nie być bezkrytycznym wobec tych na których
@aei9077: xDD
Wygłupił się wyłącznie poruszając wątek pandemii, cała reszta to święta prawda, tylko ujęta w trochę zbyt trywialny sposób. Zwraca w tej wypowiedzi uwagę na jeden z głównych problemów CPK: brak rzetelnych prognoz rozwoju.
Do dzisiaj nie wiemy w jaki sposób CPK miałby przyciągnąć nowych pasażerów (względem Okęcia), w jaki sposób miałby przyciągnąć Cargo, ani w jaki
@lhotse89: To jakiś chochoł, 2137 razy wszyscy powtarzają, że nie ma czegoś takiego jak CPK względem Okęcia, bo nowy port lotniczy jest po prostu Okęciem 2.0 przeniesionym w inne miejsce (mogli ten nowy port tak nazwać, to by pomogło uniknąć wielu nieporozumień). Stare Okęcie idzie do zamknięcia po otwarciu CPK. Sam nowy port ma być tylko jakieś
Jeżeli chodzi o ruch pasażerski, CPK ma oficjalnie obsługiwać 40 mln pasażerów za dekadę. To ponad 200% wyników obecnego Okęcia. A tymczasem prognozy ruchu Okęcia szacują wzrost o 65%. A nie o 100%. Skąd ta różnica? Wyczarujemy tych pasażerów, czy po raz kolejny
@lhotse89: Nowa prognoza IATA sprzed paru miesięcy daje CPK 28mln pasażerów w 2030 roku. Samo CPK przyznało, że na początek lotnisko będzie mniejsze niż zakładano i zostanie przygotowane na 34mln pasażerów w pierwszym etapie. Jako,
@aei9077: doszliśmy z etapu w który budujemy ogromny europejski hub, do etapu w którym po prostu przenosimy Okęcie. Dość mocna degradacja oczekiwań i ambicji, jak na skalę wydatków. Nie uważasz, że coś jest nie tak, skoro w miarę zadawania pytań ta pierwotna, piękna wizja CPK podupada
@lhotse89: Co to znaczy wy? Ja nie jestem bezkrytyczny
@aei9077: Najpierw raczej trzeba by poczekać na nasycenie nowego lotniska chyba, nie? Przewoźnicy muszą się tam przenieść, pasażerowie zacząć korzystać. Lata miną.
Na dodatek nie tylko Okęcie ma iść do likwidacji, ale też chyba Łódź i Bydgoszcz - czyli wykluczamy kolejnych ludzi z ruchu lotniczego. Jeszcze z Łodzi będą mieli niedaleko, ale Byd+Tor? 3h pociągiem do Wawy? (bo KDP to Byd-Tor nie ma
@Zenek_: Samo lotnisko to 46mld, wyjaśnianie milion razy. Cała reszta to linie kolejowe dla pierwszego etapu (Y Warszawa-Łódź-Wrocław-Poznań, CMK północi kilka innych), które nowy rząd chce budować nawet jeśli zrezygnuje z lotniska. Przedstawiciele koalicji rządzącej mówia o tym że Y i dokończenie CMK nie budzi kontrowersji u nikogo. Więc o czym
@aei9077: zacząłeś dyskusję w ten sam sposób, sugerując jakby Hołownia był uosobieniem wszystkich przeciwników CPK (cytuję: To są te słynne merytoryczne argumenty przeciwników #cpk?) i sprowadzając wszystko do dyskusji typu "my vs wy" (cytuje: "Mieliście pogonić pisowców i wprowadzić nową jakość."). Ja tylko kontynuowałem narzuconą przez ciebie formę.
Napisałeś tak:
@Zenek_: Nie, to lotnisko usytuowano tak, żeby trafiało w miejsce gdzie schodzą się najważniejsze krajowe linie kolejowe. Plus autostrada A2 i planowana obwodnica aglomeracji warszawskiej A/S 50
@Zenek_: Będą wybudowane niezależnie czy to lotnisko powstanie czy nie. I będzie to kosztować ponad 100mld. Śmieszne, że kiedy się tego nie nazwie CPK to nagle wydanie tej kasy
@aei9077: ale czekaj czekaj, to chyba twórca prognoz ma obowiązek te prognozy uzasadnić, prawda? Jeżeli
Lokalizacja CPK jest warunkowana lokalizacją istniejących i planowanych linii kolejowych, a nie odwrotnie.