Wpis z mikrobloga

@Damian_TS Czy Wy tam w tym #kfd zwolniliście cały dział obsługi klienta i wszystko pakujecie w marketing, czy co tam się u was dzieje? Drugi tydzień nie mogę złożyć zamówienia, bo mam do teraz zablokowane punkty lojalnościowe za zamówienia jeszcze z 2023. Wysłałem dwa zgłoszenia, w tym jedną reklamacje, żeby ktoś to ogarnął i je odblokował. Na infolinii drugi dzień nikt nie odbiera telefonu. A wszystko przez to, że panowie koxy pracujące w sklepie stacjonarnym, pomimo że nie wyglądają na przepracowanych, w średnio co drugim odebranym zamówieniu zapomną zaktualizować status, że zostało już odebrane. Już któryś raz muszę dobijać się do supportu, żeby ręcznie przestawili mi status tych punktów. Zróbcie z tym porządek wreszcie.
  • 6
via Android
  • 0
@Damian_TS Dzięki. Przy okazji zwróciłbym uwagę na jakość obsługi punktu w Gdańsku, bo pewnie stąd wynika problem z zamówieniami. Na google jest dużo negatywnych opinii, można sobie poczytać. Do tych zarzutów (które mogę potwierdzić) dodam właśnie, że zamówienia są aktualizowane z dużym opóźnieniem, np kilka dni po informacji, że paczka jest w transporcie. Nie mówiąc o braku aktualizacji po odbiorze.
@Qtafix: wiesz co, ciężko powiedzieć, czy to wina obsługi, czy problem techniczny. Zobaczymy. Co do opinii w Google, to wiesz jak jest. Piszą głównie niezadowoleni klienci, zwłaszcza, że sprzedawcy nie namawiają tych zadowolonych, aby wystawił opinie placówce.
Niemniej jednak każda opinia, taka jak twój post, trafia do osób nadzorujących pracę sklepów.