Wpis z mikrobloga

Tam UE, Trzaskowskie i inne przyyebane politykiery sie zastanawiaja jak ograniczyc liczbe samochodow i wymyslaja jakies kretynizmy jak strefy czystego transportu itd. zamiast zrobic najprostsza rzecz na swiecie. Jak ograniczyc liczbe samochodow o polowe z dnia na dzien? To jest do zrobienia jednym podpisem jednego papierka i na drugi dzien polowa samochodow zniknie z ulic. Jak? To bardzo latwe. Po prostu trzeba zabrac babom prawka i po problemie. I tak nie potrafia jezdzic tymi samochodami i uzywac ich w taki sposob jak nalezy. Marnuja tylko paliwo jezdzac po galeriach gandlowych czym tamuja ruch normalnym ludziom (nie babom). Nie dosc, ze bedzie mniej samochodow na ulicach i mniejsze spalanie paliwa to jeszcze bedzie czystsze powietrze. Same profity. Dodatkowo te chodzace pasozyty przestana pajacowac i robic z siebie wielce niezalezne z samochodzikami. Trzeba troche tym feminoidom poucinac po trochu tej wolnosci bo ewidentnie z niej nie potrafia korzystac.

JulianGangol - Tam UE, Trzaskowskie i inne przyyebane politykiery sie zastanawiaja ja...

źródło: 58440bc38c41fd1f4af105ef86230a4a

Pobierz
  • 21
@JulianGangol Ciekawe spostrzeżenie: W poniedziałek jak wychodziłem od lekarza ze zwykłej kontroli, to na moich oczach, jak kobieta próbowała wyjechać z parkingu, to cofając się, uderzyła w obok niej stojące auto...
Dodatkowo te chodzace pasozyty przestana pajacowac i robic z siebie wielce niezalezne z samochodzikami.


@JulianGangol: To akurat bywa bardzo, bardzo zabawne. Zwłaszcza w momencie kiedy jakaś kobieta mówi na prawo i lewo wręcz chwali się, że jest niezależna bo ma auto a później jak się jej ktoś zapyta to się okazuje, że rodziców jednak, rodzice kupili, facet jej kupił lub ''dołożył'' lub, że w ogóle jest faceta.
@JulianGangol: instytut danych z dupy, poczytaj statystyki, zrób ze 300k km bez stłuczki lub wypadku dopiero wtedy możesz wejść w polemikę z osobą, która zrobiła w życiu powyższą statystykę i o dziwo jest kobietą.
Dużo kobiet jeździ zawodowo, niekoniecznie tirem, chociaż i takie znam osobiście xD
@niebieskatrytytka: Dokładnie. Samochód to narzędzie w którym poświęcamy bezpieczeństwo na rzecz wydajności.

Myśl logicznie.

Znacznie lepiej jest popełniać wypadek raz na 4 miliona km i zrobić robotę, którą wykona kilka bab, które jednostkowo popełnią wypadek raz na 6,7 kkm.

Serio nie wiem czego tutaj głupia baba nie rozumie. xD
@niebieskatrytytka: Na wykonaniu pracy, która jest przewidziana dla samochodu, czyli niebezpiecznego narzędzia, który pozwala nam działać kilkadziesiąt razy szybciej przy też znacznie większym ryzyku operowania tym narzędziem.

Samochód nie jest bezpieczny i wolny. Jest niebezpieczny i szybki, a ryzyko niebezpieczeństwa kompensuje swoją wydajnością. Jeżeli wydajność będzie wysoka, próg bólu co do bezpieczeństwa również się zwiększa. Dlatego zezwalamy na to, byś mijała się z prędkością 100 km/h z 40 tonowym pojazdem, jadącym
kilkadziesiąt razy szybciej


@kupkesobieciagne: ( ͡° ͜ʖ ͡°) Panie Sebastianie Majtczak, nawet pańskie "szybko ale bezpiecznie", nie zrobi z tego kilkudziesięciu razy, nie ośmieszaj się pan. A teraz poczytaj pan o społecznych kosztach związanych z ofiarami wypadków i se pan policz, czy ten ułamek procenta zyskany, bo pan lubisz #!$%@?ć, daje per saldo zysk czy stratę wydajności. Wróć pan z wyliczeniami, jak pan wyjdziesz z aresztu.
@niebieskatrytytka: Nie wiem po co dajesz patologiczne wyjątki, gdy mówimy o normie, czyli o średniej wypadku raz na ileś milionów kilometrów.

Akurat te patologiczne wyjątki psują facetom średnią, bo u kobiet coś takiego się praktycznie nie zdarza i ostatecznie ta kwestia działa NA MOJĄ korzyść.

Myśl logicznie.

Koszty ofiar wypadków są kilka milionów(praktycznie niepoliczalnie) mniejsze, niż koszty braku transportu i wydajności tegoż oto transportu. Ale są, dlatego wspomniałem o:

Jest niebezpieczny
patologiczne wyjątki,


@kupkesobieciagne: Wyjątki? Dostałeś statystykę, a nie wyjątki. To ty uroiłeś sobie, że dzięki niebezpiecznej jeździe wzrasta wydajność i to kilkadziesiąt razy, gdzie na prawdę nie wzrasta prawie w ogóle, generując ogromne koszty. Pogubiłeś się?

Bez wydajności,


@kupkesobieciagne: Kobieta średnio przejeżdża kilometr wydajniej, bo jeździ lepiej.

braku transportu


??? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kto w ogóle mówi o braku transportu? Ląduj.