Wpis z mikrobloga

Witam

Powiem szczerze, że jestem ciekawy, czy ktoś z was byłby w stanie przeczytać kilka moich słów o "Tekken 8"?

Pytam, ponieważ przesłuchałem wielu recenzentów, którzy uważają, iż fabuła to pierdzielone dno, którego Capcom nawet nie powinien tworzyć.
Jako główny argument, wielu recenzentów bierze to, iż bohaterzy gadają w języku swoich krajów, a jednak się rozumieją, a do tego, to wszystko jest tak absurdalnie i nierealistyczne, że aż gówniane,

Powiem szczerze, że mam problemy z tą grą, bo mi się co jakiś czas "wyrzucza", to jednak jestem na 9 odcinków i nadal uważam, że jest to coś zajebistego.
Dlatego chciałbym to skończyć i napisać kilka słów o fabule, mimo iż nie znam się na grach, to jednak w 100% rozumiem tę fabułę.

Chcecie o tym poczytać?

PS Chce skupić się tylko na fabule, ponieważ w ogóle nie jestem fanem bijatyk, a do tego nie mam umiejętności, by oceniać gry.

Pozdrawia Janusz - #filmowyjanusz

#tekken #gry
hacerking - Witam 

Powiem szczerze, że jestem ciekawy, czy ktoś z was byłby w stanie...

źródło: GDIQjqdXoAA-X0B

Pobierz
  • 18
  • 0
@OldBull: Też nienawidzę ich polityki, bo jestem prawie całkowicie głuchy, więc ogrywam tylko gry/filmy/seriale, które posiadają polskie napisy i zauroczyłem się w fabule "Tekken 8" ( ͡º ͜ʖ͡º)
@hacerking: nie rozumiem jak ktoś mógłby się przyczepić do fabuły Tekkena8, skoro każda poprzednia część od jedynki była taka sama pod tym względem - absurdale wydarzenia okraszone alternatywnymi śmiesznymi scenkami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 0
@kipowrot: No dobra, więc można powiedzieć, że znasz ten świat i rozumiesz 8. Niestety koleś z CD-Action, który niby jest z serią od początku, uważa że jest absurdalna i głupia, przez co się wkurzyłem i postanowiłem o tym napisać, mimo iż ja głównie się skupiam na mało znanych filmach/serialach, bo na grach nie znam się w ogóle.