Wpis z mikrobloga

O #!$%@? się ludzie spinają tak o te samochody elektryczne?

Jakiś artykuł na Fejsie o nowej Tesli wszyscy zesrani w komentarzach, że ich auto to 3 min i jedzie 1000 km hehe, że dzieci w Afryce pracują na te baterie, że hehe zaraz się spali, że on by nie kupił, że jego stare BMW jest szypciejsze.
Na YouTubie filmik o tym czy nowe chińskie elektryki zagrożeniem dla niemieckiej gospodarki, same liczby, ekonomia. Cały komentarz #!$%@? moje spalinowe lepsze, Chiny gówno, Niemcy hehe biedaki, eeee unia wyngiel zabija, elektryk Muska #!$%@?, baterie do wymiany bedom, ja mam spalinowe i nie zmienię debile kupują.
Jakaś Tesla się spaliła w Nevadzie #!$%@? 10 artykułów i wszyscy komentują "A NIE MÓWIŁEM #!$%@? ŻE SIĘ PALĄ, ŁYSO WAM, PATRZ SPALIŁO SIĘ BUAHAHA"

Ludziom styki przepala jak usłyszą coś o samochodzie elektrycznym xD o co chodzi, zazdrość? Coś co wreszcie połączyło fanów wszystkich marek, razem przeciwko tym złym elektrycznym?

#!$%@?

Do tramwajów się nie #!$%@?ą, że eee tylko PKS komunikacja kołowa, razem przeciwko szynom.

Idę spać siema

#motoryzacja
  • 17
@majk_emigrant:

chcesz powiedzieć, że zakazanie sprzedaży samochodów spalinowych od 2035r


Nie ma zakazu sprzedaży aut spalinowych, auta mają być tylko neutralne dla środowiska. Dalej mogą być spalinowe napędzanie paliwami syntetycznymi, wodorem czy czym tam jeszcze chcesz
@PiotrFr: tak tak, neutralność wychodzi eurokratom z tych durnowatych algorytmów wyssanych z dupy. I później taki 3 tonowy suv na papierze jest mniej szkodliwy, niż Cinquecento, zostawiając nieporównywalnie większy ślad środowiskowy. Nie wspominając o ilości materiałów potrzebnych do budowy i utrzymania obydwu aut.

Sumarycznie, zgodnie z podwójnymi standardami kierującymi ludźmi, którzy odpowiadają za wszelkie durne regulacje - u nas nie smrodzi, ale cały szajs produkujemy tam, gdzie europejski wyborca nie zobaczy.
ja mam #!$%@? w elektryki, dopóki mnie do nich nie zmuszają.


@GeDox: dokładnie o to chodzi, ja sobie nawet kupię jednego do jazdy wokół domu, ale nikt mnie nie przekona, że do wyprawy po Polsce się to nadaje.
@Djelon: o niczym tak nie marzę, jak wyprawą samochodem elektrycznym do Polski (1400 km) - szukanie ładowarek, później cudowanie z przedłużaczami w Polsce.

Na moje potrzeby nonsens, ale jak ktoś może sobie pozwolić na drugie auto do pyrkania po okolicy i nie przeszkadza mu kasacja po byle jakiej szkodzie, to droga wolna.
@kimunyest95:

I później taki 3 tonowy suv na papierze jest mniej szkodliwy, niż Cinquecento


Tylko że ludzie nie chcą kupować CC ale właśnie SUVy, więc tu leży problem.

u nas nie smrodzi, ale cały szajs produkujemy tam, gdzie europejski wyborca nie zobaczy.


Nikt nie wymusza kupowania aut z Chin czy skądś tam. Jest dużo auto produkowanych w Europie ¯\(ツ)/¯
@PiotrFr: przecież doskonale o tym wiem, bowiem sam zamówiłem landarę xd Chodzi wyłącznie o to, że duży samochód powinien mieć stosunkowo duży i wydajny silnik spalinowy, a nie mikromotor, który musi jeszcze dygać kilkaset kg ekstra ze względu na system hybrydowy.

Elektryczne suvy to poroniony pomysł.
@kimunyest95:

duży i wydajny silnik spalinowy, a nie mikromotor, który musi jeszcze dygać kilkaset kg ekstra ze względu na system hybrydowy.


Ale hybrydy plug in to jest porażka, tu się zgadzam.
Silnik spalinowy nie może być wydajny