Wpis z mikrobloga

Przymierzam się do zakupu pierwszego roweru do 2/3k. Rower ma służyć do luźnej jazdy trochę po asfalcie, trochę po lesie. Po prostu od czasu do czasu popedałować. Jestem totalnie zielony ale udało mi się chyba ustalić, że potrzebuje roweru crossowego. Wpadłem na model kross evado, tylko teraz jaki wybrać (chyba, że jest coś lepszego w tej cenie)? Jakie są realne różnice między tymi "generacjami"? Dzięki za każde info

#rower
  • 16
@Samir_Al-Zahar: Na pepper wrzucają fajne promocje. Ja bym polecił tego . Rodzaj fitness/hybryda, czyli bez zbędnego uginacza, bo amortyzatorem bym tych sprężynowych ciężkich kloców nie nazwał,
2x10 czyli znacznie wygodniejsza zmiana przełożeń niż wachlowanie jak w np. 3x9,
widelec z włókna i niższa waga roweru (11 kg) niż takie lazaro, które ważą prawie 16 kg,
Tiagra i hamulce hydrauliczne,
ładnie schowane kabelki i kierownica z dodatkowym chwytem,
dodatkowe otwory na np.
Po prostu od czasu do czasu popedałować


@Samir_Al-Zahar: To zastanów się czy potrzebujesz przerzutki z przodu i czy nie lepszy sztywny widelec zamiast amora bo widelczyk lekki. Jeżdżę od lat na różnych rowerach i tak dla przyjemności od czasu do czasu amor i przerzutka nie potrzebne. Mam jednego krosa trekingowego. Jest super. Tego Evado kiedyś przymierzałem i jest spoko ale mostek bym od razu wymieniał na wyższy znaczy 120 regulowane albo
@Chardkor

bo amortyzatorem bym tych sprężynowych ciężkich kloców nie nazwał,


Ty sobie możesz to nazywać jak chcesz, ale nawet najtańszy amortyzator robi to co powinien i nawet gdyby 2kg wazyl to ma sens
Mam elektryka z amortyzatorem noname sprężynowym bez tłumienia powrotu i po drodze do pracy mam stara trylinke
Na poprzednim rowerze że sztywnym widelcem pod koniec trylinki miałem ochotę sobie uciąć ręce za nadgarstkam
A na tym uginaczu sprężynowym jak
@Samir_Al-Zahar: zamiast dawać ucho koneserom katalogów z częściami zrób sobie dobrze kupując rower, który jest fizycznie do ciebie dopasowany.