Mam naiwne pytanie, ale chcę się na wszelki wypadek upewnić.
Przy bocznej stopce mam krańcówkę, która Normalnie Otwarta wyłącza zapłon. Obniżyłem trochę podnóżki, to mi teraz nie sięga kabelek. A w sumie to mibten czujnik do szczęścia nie jest potrzebny. Czy ja mogę go sobie zmostkować/wyjąć czujnik i spiąć kabelki i się tym nie przejmować?
@WolvvloW przypomnij sobie ile razy odpalając motocykl nie chciał kręcić przez nóżkę. Teraz wyobraź sobie że tyle samo razy przelatujesz przez kierownicę na zakręcie w lewo (a takich w Polsce dużo). Jest sporo filmików w necie jak zachowuje się motocykl przy próbie skrętu z otwartą nóżką. Dla swojego i innych (po sprzedaży) bezpieczeństwa przedłuż kabelek.
@WolvvloW: Tak, możesz. Zahaczenie o asfalt stopką boczną przy dowolnej prędkości to bedzie niezapomniane przezycie dla Ciebie i pozostałych uczestników ruchu.
A tak na poważnie to nie dziaduj i jesli masz za krotki kabelek to dolutuj/dosztukuj tak żeby zachować funkcjonalność
@WolvvloW: ziom przedłużenie kabelka zajmie 5 minut, nad czym tu sie zastanawiać. Nie chodzi tylko o jazde z otwartą stopką, ale też o odpalenie rozrusznika na biegu.
@WolvvloW: jak masz wbity bieg i stoi na stopce, to nie odpalisz. Bez czujnika w takiej sytuacji może być parkingówka. Rozumiem mostkowanie w sytuacji awaryjnej, ale tu to po prostu dziadowanie.
jak masz wbity bieg i stoi na stopce, to nie odpalisz.
@apee: cuo? przecież to działa osobno. moto nie zakręci rozrusznikiem na wbitym biegu niezależnie od stopki, no chyba że z wciśniętym sprzęgłem. jedyna różnica jest taka, że gdybyś na pracującym silniku przypadkowo wbił bieg z rozłożoną stopka to silnik zgaśnie ale po to właśnie jest czujnik w stopce. niepotrzebnie mieszasz jedno z drugim wg mnie.
@WolvvloW: to jak już się pogodziłeś z kolegami, to weź teraz mi wyjaśnij po cholerę obniżać podnóżki, nie skręcasz tym motocyklem czy lubisz trzeć metalem po asfalcie?
@Ligniperdus skręcam, ale musiałbym się kłaść jak w. gP - bardziej niż 45 stopni - żeby mieć szansę zaczepić. Na tyle się nie wychylam, bo nie umiem i mam za mało mocy.
A jakoś źle mi się siedzi - nogi w przykurczu i potem bolą.
@WolvvloW: kiedyś mi się w simsonie stopka odkręciła w pozycje "rozłożona" dobrze, że na zakręcie w lewo był pusty parking po prawej stronie. uwierz mi czujnik stopki jest fajnym tanim rozwiązaniem, przedłużyć kable to tylko chwila, najprościej możesz zrobić, drugi krótki kablek zarobiony męska żeńska końcówka i wpinasz w ten orginalny, dajesz termokurczliwa opaskę dla szczelności i w stopkę.
Mam naiwne pytanie, ale chcę się na wszelki wypadek upewnić.
Przy bocznej stopce mam krańcówkę, która Normalnie Otwarta wyłącza zapłon. Obniżyłem trochę podnóżki, to mi teraz nie sięga kabelek. A w sumie to mibten czujnik do szczęścia nie jest potrzebny. Czy ja mogę go sobie zmostkować/wyjąć czujnik i spiąć kabelki i się tym nie przejmować?
A tak na poważnie to nie dziaduj i jesli masz za krotki kabelek to dolutuj/dosztukuj tak żeby zachować funkcjonalność
Ale racja, do wiosny zdążę to ogarnąć
Ale masz punkt
Ogarnę
@apee: cuo? przecież to działa osobno. moto nie zakręci rozrusznikiem na wbitym biegu niezależnie od stopki, no chyba że z wciśniętym sprzęgłem. jedyna różnica jest taka, że gdybyś na pracującym silniku przypadkowo wbił bieg z rozłożoną stopka to silnik zgaśnie ale po to właśnie jest czujnik w stopce. niepotrzebnie mieszasz jedno z drugim wg mnie.
Nawet działa
A jakoś źle mi się siedzi - nogi w przykurczu i potem bolą.