Wpis z mikrobloga

Śmieszy mnie jak przeciwnicy CPK mówią, że nikt z Krakowa, Wrocławia czy Poznania nie będzie chciał latać z Baranowa, kiedy jednocześnie często żeby dolecieć np. do Helsinek to trzeba mieć przesiadkę np. w Kopenhadze albo w Oslo.

Ja nie raz musiałem się przesiadać w Wiedniu, Oslo albo na innym lotnisku, bo nie było bezpośredniego dobrego połączenia
100x wolałbym pojechać sobie koleją do Baranowa w 2h i mieć bezpośredni lot niż przesiadać się nie wiadomo gdzie

#kanalzero #cpk #bekazlewactwa #4konserwy #
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Goronco: Poniekąd - jeżeli budujesz tam gdzie Ty chcesz, a nikt inny nie chce stamtąd latać to coś jest nie tak, więc najpierw rozeznanie kto i w jakich kierunkach byłby skłonny latać, chociaż wstępnie
  • Odpowiedz
@damienbudzik: nie czaję, do Helsinek lata FinnAir który ma tam właśnie swoją bazę przesiadkową. Lecąc do Sztokholmu i Chicago leciałem właśnie przez Helsinki, bezpośrednio z Krakowa.
  • Odpowiedz
@damienbudzik Jeżeli z Polski do Helsinek nie lata bezpośrednio żaden samolot, to najprawdopodobniej nie ma aż tak dużego zapotrzebowania na takie połączenie. Co zmieni fakt, że zamiast na Okęcie pojedziesz do CPK? Myślisz, że stamtąd będą wyprawiać bezpośrednio puste samoloty bo to duże lotnisko? xD Plz weź mi #!$%@? wytłumacz tą swoją mongolską logikę
  • Odpowiedz
@Dorken @missioncritical typowi chyba się wydaje, że z mitycznego CPK to będą bezpośrednie loty w każde miejsce świata i to co 2 godziny. Tyle że CPK zaciągnie dokładnie te same, istniejące już połączenia z mniejszych lotnisk lokalnych (tym samym powodując ich bankructwo). Jedyna różnica będzie taka, że człowiek z Krk zamiast podjechać taksówką i wylecieć sobie wygodnie z Balic, gdzie dotychczas miał swoje połączenie, to będzie musiał tłuc się 3
  • Odpowiedz
@soniaker do Baranowa będzie z Łodzi 20 minut mniej niż na Okęcie. Faktycznie, to dobry powód by #!$%@?ć set miliardów na nikomu niepotrzebne superlotnisko
  • Odpowiedz