Wpis z mikrobloga

@przegrywam_przez_miasto:
Z puntu widzenia obecnej sytuacji na rynku - nie jest to dużo expa. Duże znaczenie ma to, co umiesz, jakich technologii i narzędzi się nauczyłeś, poziom angielskiego itd. Ludzie mający 3-4 lata doświadczenia mają problem teraz ze znalezieniem pracy. Proponuję zrobić dobre (co nie znaczy podkolorowane) CV, uzupełnić braki w wiedzy i cisnąć. Coś się znajdzie.

Jak byś potrzebował review CV, jakąś rozmowę próbną przeprowadzić, wskazówki co (według mnie)
  • Odpowiedz
@przegrywam_przez_miasto: z perspektywy osoby rekrutującej to jakbym miał porównać sraczke na zatrudnianie na przełomie 2021/22 a teraz to kandydatów mam o 30% więcej, jakościowo jest zauważalnie lepiej chociaż daleko od idealnego stanu, wymagania finansowe tak jakby branża stanęła 15msc temu. Pracy w QA nadal jest sporo ale wymagania finansowe juniorów są często zbyt oderwane od rzeczywistości, na ten moment pozycje do negocjowania ma solidny mid / senior. 1.5 roku expa
  • Odpowiedz
@Tang0: A rekrutowałeś może osoby na stanowiska Helpdesk IT ? jeśli tak to na co zwracasz uwagę przy rekrutacji jak ktoś nie ma doświadczenia ?
  • Odpowiedz
@przegrywam_przez_miasto no jest lipa, ja mam dużo wiecej expa i też mam problem. Niestety zasiedziałem się w projektach gdzie automatyzacja była be, bo niestety nie jest za darmo. Teraz niestety sie to mści, bez doświadczenia w automatyzacji, to ciężko sie przebić.
Najgorsze jest to, że nawet jeśli dojdzie do rozmowy to w większości zero feedbacku albo zdawkowe info ze wybrali innego kandydata.
  • Odpowiedz