Wpis z mikrobloga

#studia #wojsko #politechnika #warszawa #wroclaw

Witam, jestem w ostatniej klasie technikum (mundurowe, telekomunikacja) i zastanawiam się czy iść do WATu czy AWLu
na obydwie uczelnie na internecie najeżdżają jej studenci, więc ciężko o jakąś konkretną opinie.

Z jednej strony coś z telekomunikacji wiem, więc na WAT bym miał już jakieś podłoże, z drugiej strony słyszałem, że na WATcie jest ogromny nacisk na matematykę, fizykę i ogólnie kierunek politechniczny, a przyznam, że z matmy i fizyki jakimś wielkim asem nie jestem. A interesuję mnie stricte wojsko. Chciałbym w miarę możliwości w przyszłości służyć w wojskach powietrznodesantowych. Jak to wygląda po takich studiach? Jednostka jest odgórne przydzielana? Jest możliwość wyboru?
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@hans-kammler: jak nie jesteś orłem ze ścisłych to odpuść WAT, bo nawet jak wyrobisz i przelecisz na trójach to potem będziesz miał tróje w papierach i nikogo to nie będzie interesowało że trója na wat to jak piątka na innej uczelni. Jak chcesz do powietrzno-desantowych to idź i pogadaj w WCR jakie masz opcje.
  • Odpowiedz
@hans-kammler: jeśli interesuje Cię stricte wojsko w rozumieniu - zmech, to WAT nie jest dla Ciebie. Niepotrzebnie będziesz się męczył z częścią politechniczną, a później trafisz na stanowisko powiązane z wykształceniem czyli np. do łączności. Jeśli interesuje Cię bieganie z karabinem etc. to AWL jest jak najbardziej odpowiednim wyborem - tylko pamiętaj, że jak się Twoje oczekiwania rozjadą z rzeczywistością (a rozjadą) to po AWL możesz być cieciem w Biedronce.
  • Odpowiedz
  • 0
@Bordomir: 4 Lata temu Onet dodał jakiś filmik ujawniający brudy AWLu, podobno jakiś walnięty rektor tam dołączył i 15 wykładowców wywalił i była tam masakra, wiesz może jak tam teraz jest?
  • Odpowiedz
  • 0