Wpis z mikrobloga

@nieocenzurowany88: miałem tak z jednym kolorem, myślałem nad czarnym albo szarym. Kiedy wybrałem szary, odswiezylem stronę to już kolor nie był dostępny, więc kupiłem czarny bo został tylko żółty. Następnego dnia oczywiście był restock xd Niestety customer service obsysa pałke Bo jedyne co mogłem zrobić to zwrócić telefon/anulować zamówienie i oczywiście kody by przepadły. Imho jestem zdziwiony, Samsung ma najgorszy customer experience jaki doświadczyłem jako konsument. Mam też trochę doświadczenia
  • Odpowiedz
@exile17 super. Poczekam na opinie użytkowników na lte . Bo na wifi to poorzedni telefon trzyma 6h sot a na lte niecałe 3. S23 trzyma ponad 5 na lte i to jest dla mnie wyznacznik
  • Odpowiedz
@bluej21 To źle widzisz, on pisze o s24 z exynosem.w porównaniu do snapa gen 2 w s23.

Nie widzisz na termowizji dwóch małych zaokrąglonych telefonów? To nie jest żadne ultra.
  • Odpowiedz
czy zwykłe i + s24 trzymają dobrze na baterii to można stwierdzić przecież dopiero po 2-3 tygodniach użytkowania, a nie włączeniu nowego telefonu i zarzynania go benchmarkami, apkami itd xd

widzę takie samo bóldupienie o czas pracy na baterii jak przez miesiąc od premiery ip15pro, a teraz nikt o tym nawet nie pamięta że był taki problem
  • Odpowiedz