Wpis z mikrobloga

UPC po przejęciu przez Play stało się gównem wybitnym, dlatego przymierzam się do zmiany dostawcy. Jak wygląda obecnie jakość usług w #moico? Kiedyś dużo słyszałem o awariach i złej obsłudze klienta. Teraz jakoś mniej tego widzę i zastanawiam się czy coś się w tej kwestii zmieniło, bo symetryczne łącze trochę kusi,

#wroclaw
  • 8
  • Odpowiedz
@Szab: nie wiem jak moico wygląda obecnie, ale kiedyś rzeczywiście wyglądało źle. Jak możesz orange to bierzesz orange
  • Odpowiedz
@Szab: mam i jest ok. nie wiem jak działa support bo zwyczajnie w świecie działa i nie muszę się z nimi kontaktować. prędkość można włożyć między bajki jak u każdego operatora (magiczne "do xyz Mb/s). nie wiem czy to standard, ale stałe publiczne ip to fajna sprawa
  • Odpowiedz
@Szab: Ja mam u nich na w miarę nowym osiedlu ze światłowodem doprowadzonym do mieszkania i nie mogę marudzić. Przez cztery lata miałem chyba z 3 awarie i to takie trwające <2h, a raczej bym zauważył bo pracuję zdalnie. Prędkość też dość zgodna z obietnicami plus symetryczne łącze jest bardzo miłą sprawą jak czasami trzeba coś gdzieś wysłać. Nie wspominając już o mega miłęj opcji jaką jest darmowe publiczne stałe
  • Odpowiedz
@Szab: nie ma tragedii pod względem internetu, ale że jest super bezawaryjnie to też nie powiem, raz na 2-3 miesiące coś się tam spierdzieli a to na kilka minut, albo jakieś zgubione pojedyncze pakiety jak ktoś w giereczki to zauważy.
mirek moicowy już tam nie pracuje więc kanał komunikacji to support, w miarę sensownie rozwiązują problemy, więcej widzę narzekania na tv na grupie fb, ale nie korzystam to tylko plotki
  • Odpowiedz