Wpis z mikrobloga

Mirasy, tak mnie naszło po wykopie nt empiku, że aż wam komentarz tu skopiuje.

Ostatnio tak się złożyło, że kupowałem w empik.com z odbiorem w punkcie. To akurat polecam. Zamawiałem około 19 w środę. W piątek ok. 14 już paczkę mogłem odebrać. Wracając do meritum. Tak się również złożyło, że obsługiwany jestem przez taką jedną dziewczynę. Jakoś tak na nią trafiam. Generalnie, nie chcę jej robić problemów, zgłaszać do kierownika itp. bo i po co, jednak poziom jej obsługi jest katastrofalny. Już tam #!$%@?ć uśmiech, dzień dobry, do widzenia, brak ochoty na krótką rozmowę itp. ale jej wyraz twarzy mówiący "wszystko" i sposób wydawania towaru. Zaczynam myśleć, że następnym razem rzuci mi to przed wejściem do salonu. Z każdą kolejną wizytą irytuje mnie co raz bardziej.

Co z tym zrobić? ;-)

#pytanie #zagwostka #irytacja
  • 2