Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Dostałem zepsuty produkt z amazona za 500zł więc wydrukowałem etykietę zwrotną. Następnego dnia dostałem blokadę na konto bez dostępu do panelu konta, pisząc na e-mailu z botem który się ze mną skontaktował po blokadzie nie uzyskałem odpowiedzi za co. Pisałem z botem na e-mailu że wysłałem produkt na co dostałem informację że nie dostali produktu i " prawdopodobnie nie odpowiemy na kolejne wiadomości " Więc wysłałem etykietę wcześniej wydrukowaną bo ostatni dzień został zwrotu, zadzwoniłem na infolinię kurierską że amazon odebrał paczkę. Minęło parę miesięcy a ja nie dostałem zwrotu pieniędzy a bot z e-maila mi pisze że minął termin zwrotu i nie zwrócą pieniędzy, zostałem bez niczego i na e-mailu nie ma z nikim kontaktu a kontaktu telefonicznego nie znam. Co zrobić?
#amazon #scam #pytanie



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 2